Even voorstellen: Nickymeister - Megane II R.S. Trophy

Gestart door Nickymeister, 30 januari, 2014, 23:20:39 PM

Maarten-Jan Mulder

De originele intercooler is eigenlijk wel heel erg bescheiden als je dat zo ziet, niet alleen kwa oppervlak maar ook kwa diepte!

jochem de haas

dennis rs

Ziet er  goed uit zeg!!!!was het moei om de  voorbumper deraf te krijgen .

Nickymeister

Scheelt echt wel een stukje idd..

De bumper is er goed vanaf te krijgen, in de motorruimte met clipjes en onder de auto en in de wielkuip  geschroefd. En even opletten dat als de bumper los is, je deze eerst even een stukje na voren haalt en dan de stekker van de mistlampen en de slangetjes van de koplampsproeiers los koppelt.
Kiek um Goan

Marcel

dennis rs

Ooh das idd wel te  doen dan ja. Binnenkort maar een de mistlamoen vervangen dan

Nickymeister

Thx Marcel, 4 maart mag ie z'n dienst bewijzen. Dan gaan we na Fasttech voor een custom remap. ;D
Ben benieuwd wat de uitslag wordt..

Dennis, ga je er drl's in zetten?
Kiek um Goan

DaveR

Bij Marco, ben ik met de Volvo V70R ook geweest, was er heel erg van tevreden en zeer goede service

Nickymeister

Het is bijna zover, 4 Maart..  :D
Ik heb meer goede verhalen gehoord, gelezen over marco idd. Dus ga er van uit dat het helemaal goed komt.

Ik heb wel oa mijn motorkap laten wrappen met carbonfolie. En ben er erg tevreden mee!!
Jorg van www.roermondbelettering.nl heeft me goed geholpen!

Zal dinsdag even posten wat de uitslag is geworden..
Kiek um Goan

Maarten-Jan Mulder

jochem de haas

ik lees net via Facebook dat t gelukt is...
281 pk en 401 nm...
Of t wiel op in het blok pk's zijn ?

Mijne heeft in ieder geval als t echt wielpk's zijn zo'n 40pk minder aan de wielen.
Das best veel met dezelfde set up...met uitzondering van de custumchip.

Nickymeister

Klopt, het is gelukt!
Dit zijn geen wiel pk's, dan moet er toch een grotere turbo aan te pas komen  ;)
Maar dan nog een mooi resultaat zo. De eerste meting zonder mapping, dus alleen door de uitlaat en ic was 251pk en 340nm. Dus de winst door de mapping is netjes! Maar vooral de afstelling is fijn zo, trekt goed door.
Kiek um Goan

jochem de haas

DaveR

DaanOOntje

Zag ik jou een klein kwartier door helmond heen rijden achter een fiesta st aan?? En ga je toevallig ook naar de meeting 6 april??