De Clio RS 172 van Martijn

Gestart door Martijn_B, 27 november, 2010, 23:41:22 PM

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Martijn_B

Zeker een zeer nette wagen! Maar... voor ietsjes minder staat er een roffelende 5 cylinder met 315pk op de stoep, met 13 speakers dolby, navi, stoelverwarming, 2tone leder, adaptief onderstel, (en een draaikolk in de tank).  :)
www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

Marcel

VerlorenOnderdelenLiggenVerderOp

Maar is een Megane RS geen optie, zelfs te krijgen met 5 deuren !!

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Martijn_B op 19 juni, 2011, 23:05:26 PM
Zeker een zeer nette wagen! Maar... voor ietsjes minder staat er een roffelende 5 cylinder met 315pk op de stoep, met 13 speakers dolby, navi, stoelverwarming, 2tone leder, adaptief onderstel, (en een draaikolk in de tank).  :)
Dat is een hele nette prijs dan voor die 5 cilinder!

Martijn_B

De S60 T5 is niet zo duur meer, voor <10.000 kan je een heel net exemplaar met <150.000 km en bijna of volledig full options vinden.
Een Megane RS kost nog 2-3 duizend euro meer :(

Daarnaast hebben we thuis al meerdere volvo's gehad (850 R, S70 T5, S60 2.5T AWD, S40, S60 2.4)... het is dus ook een beetje met de papleper ingegoten :)

Maarten-Jan Mulder

Wij hebben ook wat van die volvo rijders in de famillie  ;)
Een megane RS kan dan wel weer door de bocht  :-*

Marcel

Mmmmmm, verpest met het Volvo virus  >:(, niets meer aan te doen is de diagnose  :P, dan stop ik nu met het aanprijzen van die snelle wendbare ontzettend fijne Renault producten  ;D

Martijn_B

Voorlopig vanavond nog even heerlijk gestuurd met de Clio!  ;D

Maarten-Jan Mulder

Je rijbewijs nog wel in bezit  :P ;)

Martijn_B

Natuurlijk wel... op 1 of andere miraculeuze wijze denken jullie zeker dat ik overal en altijd maar Porsche's loop op te jagen..?

Het zijn namelijk ook wel eens GTI's of Cupra's hoor  ;)

Maarten-Jan Mulder

Hoe zou dat nou komen  :P :P :D ;)

Martijn_B

Hallo allemaal!

10 jaar geleden in 2010 werd ik lid van dit forum. Ik maakte toen de fout om mijn Clio RS ph1 te verkopen in 2012.

Nu jaren verder hebben vele autos de revue gepasseerd, echter heb ik nooit zoveel plezier per euro gehad als met de Clio.

Ik ga daarom weer op zoek naar een 172 of 182pk clio. Heb je iets staan waar je graag vanaf wilt, stuur me gerust een berichtje.

Groeten! Martijn

RikRace

Keurig!! Succes met de zoektocht :-)
<>RenaultSport<>

Maarten-Jan Mulder

Welkom terug Martijn  8) Leuk om te horen dat je weer op zoek naar een 172/182   ;D