Zaterdag 19 september, slalom Peugeot GTi Club

Gestart door henri5gt, 20 september, 2015, 21:03:16 PM

henri5gt

ben inderdaad een kijkje gaan nemen, als enige van de CRS club helaas, beetje teleurstellend!
terwijl het toch iets is wat we voorheen bij onze club ook regelmatig deden, al heette het bij ons een BW..
wel hadden ze er bij de GTI club 'n twist in verwerkt, namelijk 'n soort van garage van 6-8 pionen, met daarin op het einde 'n vlaggetje wat je aan moest tikken zonder dat het omvalt, vlaggetje missen of omrijden was 10 strafseconden. vervolgens 'n mini slalom met 3 pionen in zijn achteruit, vervolgens weer draaien en de rest van het parkour weer vooruit.
en tja, ondanks dat ik de enige Renault was, heb ik inderdaad toch de eer voor de club hoog kunnen houden, want uiteindelijk had ik de derde tijd, en ben ik dus ook met de 3rde prijs naar huis gegaan.. ik citeer Frank, de voorzitter, en tevens prijsuitreiker: 'een mooie Peugeot GTI pen, want dan heb ik in ieder geval nog iets van het goede merk...'  ::)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Maarten-Jan Mulder

Dat is inderdaad wel weinig Henri, helaas kon ik er deze keer echt niet bij zijn. Vorig jaar wel even gekeken.
Keurige derde tijd dus  ;D

henripals

Had graag heen gewild.  Had helaas 2 verjaardagen. Volgend jaar een nieuwe poging.
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Chris

Ik had er graag bij willen zijn, maar voor mij is de zaterdag gewoon lastig.

Zou graag weer eens een CRS BW rijden... Heer Gorter, meld u!  :P

Maarten-Jan Mulder

Terreinen blijven lastig Chris, als je wat weet horen we het graag.
Er gaat volgend jaar in Meppen (DL) wel een nieuw circuit open, we zijn wel van plan om daar te gaan
kijken wat de mogelijkheden zijn. Zal wat dichterbij zijn als ter Apel voor de meesten maar nog steeds niet
heel dichtbij.