Woensdag 19 Oktober - Hogere Rijvaardigheids Dag (HRD) circuit Assen

Gestart door Marcel, 26 december, 2015, 11:14:46 AM

GeorgesMp

Hoera, hoera, het gaat er weer van komen, nog slechts een dikke week  /worship

Van alle track-days is deze steeds degene waarnaar ik het hardst uitkijk. En het houdt m'n drang naar alweer een RS'je levend.

Voorlopig echter nog met een saaie oliebrander  8)

Maarten-Jan Mulder

Yeah! Voorlopig lijkt de weer voorspelling partly cloudy te zijn dus laten we hopen dat dat uit komt!

GeorgesMp

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 10 oktober, 2016, 09:28:40 AM
Yeah! Voorlopig lijkt de weer voorspelling partly cloudy te zijn dus laten we hopen dat dat uit komt!

Partly cloudy is goed genoeg.
En als het regent, wel dan is er maar één remedie: voorzichtig rijden om een nieuwe ideale lijn droog te krijgen ;) ... , en heel misschien wat verkennend driften voor mij (als iedereen mijlenver uit de buurt is tenminste) LOL.
Lekker fris ook voor de turbootjes in alle geval.

John

StefanLust

Nog even een vraag betreft het aantal dB wat in de email staat van dB85 op Assen is het toch dB95 max.

Maarten-Jan Mulder

Stefan, het aantal Db's wordt door het TT circuit gecommuniceerd aan de organisatie die het circuit af huurt.
Wij geven dus alleen door wat het TT circuit aan ons door gegeven heeft. Zou me er verder niet druk om maken, ze kijken naar het gemiddelde en echte uitschieters (als je met 100 db onder de meetpaal door rijdt wordt je er wel uit gehaald).

StefanLust

Ik rijd namelijk met een CUP uitlaat systeem en zou geen probleem moeten zijn lijkt mij aangezien die daar altijd rond gereden hebben ;)

Maarten-Jan Mulder

Dirk heeft ook geen problemen met zijn cup clio (2) dus dat komt goed.

StefanLust

Marcel

Niet vergeten plakband mee te nemen om de nummers te plakken op de ramen.

Michael Verheijen

Plakband, helm, handschoenen, kleding.. alles ligt al klaar. :)

Wat is eigenlijk het criterium om ingedeeld te worden in groep 1 (beginners) en groep 2 (gevorderden)?

Marcel

DaanOOntje

Zolang je geen semi race/race spec auto hebt zul je in groep 1 ingedeeld worden denk ik.

Van het weekend de semi slicks uit de opslag halen en onder de twingo leggen dan ben ik er ook weer klaar voor!!  ;D

Dimitri RS

en kun je de groep niet bijhouden is er altijd een gepaste oplossing
(spreek uit ervaring)

Maarten-Jan Mulder

Het indelen door Ronald gebeurd vooral op basis van ervaring en vaardigheid, auto wordt niet eens zo zeer naar gekeken (anders wordt je met 90 pk niet in groep 2 ingedeeld  ;) ).
Er wordt vooral gekeken naar in welke groep je het beste past kwa tempo en vaardigheid en de auto is daar niet alles bepalend in  :)