Rondje Zandvoort tijdens de Pinksterraces in je eigen RS

Gestart door Forza, 18 april, 2016, 19:36:59 PM

Tim240z

Ik ook en als ik het mailtje goed lees is het inclusief het rondje op het circuit. Al is dat wat onduidelijk.
Met een orange tonic heb je elke dag zon

JPO

MgHammer

Marcel

Ik heb nog een inschrijfformulier over dus als iemand de boot gemist heeft.

Johan

Wij zijn ook "winnaar " incl een demo rondje

Met 150 auto's op de Renault Paddock wordt het druk. We hebben goed nieuws... je mag meerijden op het circuit tijdens de demonstratieronde in het pauzeprogramma indien je auto aan de eisen, zoals vermeld in de actievoorwaarden, voldoet. Zo niet, dan ben je uiteraard nog steeds onze gast tijdens deze dag en kun je gewoon op de Renault Paddock parkeren. Voor een soepel verloop vragen we jouw medewerking.

Wel vroeg opstaan om 08:00 08:30 aanwezig ,dus om 06:00 rijden
De 5 Alpine is voorzien van 4 nieuwe yokohama,s A 539  en staat niet meer op de slalom banden ,dus ook wat veiliger in de regen (als die er zou komen )
Een bult maakt nog geen kameel !

Marcel

Wat zijn die actie voorwaarden dan  ?
Waar vind ik die  ?

Roald

Anything worth doing is worth doing right

MgHammer

Bijgaand ontvang je twee digitale toegangsbewijzen en een digitale parkeerkaart voor de Renault Paddock

Geen bijlage ontvangen :'(

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Gewoon ff reply doen, is geen ge-automatiseert email adres, krijg je vast alsnog de bijlage.

Johan

Ik heb 4 bijlagen gehad incl de aansprakelijksclausule voor op het circuit

Dit is een deel van de e mail ,maar niet iedere mail is dezelfde denk ik

Met 150 auto's op de Renault Paddock wordt het druk. We hebben goed nieuws... je mag meerijden op het circuit tijdens de demonstratieronde in het pauzeprogramma indien je auto aan de eisen, zoals vermeld in de actievoorwaarden, voldoet. Zo niet, dan ben je uiteraard nog steeds onze gast tijdens deze dag en kun je gewoon op de Renault Paddock parkeren. Voor een soepel verloop vragen we jouw medewerking.

Vanaf 10 uur dien je bij de informatiebalie op de Renault paddock een aansprakelijkheidsverklaring te tekenen en je rijbewijs te tonen. Zonder deze aansprakelijkheidsverklaring* mogen we je helaas niet op het circuit laten rijden. Na het tekenen, bevestigt de organisatie een 'Exclusive Renault Driver' sticker voor deelname** op jouw auto. Alleen met deze speciale sticker wordt toegang verleend tot de startgrid van het circuit.
Een bult maakt nog geen kameel !

MgHammer

Citaat van: MgHammer op 10 mei, 2016, 01:41:36 AM
Bijgaand ontvang je twee digitale toegangsbewijzen en een digitale parkeerkaart voor de Renault Paddock

Geen bijlage ontvangen :'(

Heb ze binnen /worship (on)

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Roald

Anything worth doing is worth doing right