sportiever uitlaat geluid megane rs

Gestart door Toon, 19 januari, 2011, 21:40:36 PM

Maarten-Jan Mulder

Ik denk een catback systeem, volgens mij heeft ktec nog geen uitlaten voor de 3RS incl. cat.

Frantic Frans

kijk maar bij k-tec tuning,is vlgs mij incl. downpipe,en idd catback systeem.
En ja ,die ploffen in de uitlaat vind ik ook geweldig,rij ook regelmatiog zonder hoedenplank! :D
ik ben een "MEGANE't "persoon

Frantic Frans

nou de uitlaat zit eronder,en geeft precies het geluid wat ik gehoopt had;
wat donkerder,sportiever geluid met die heerlijke ploffen bij gas los en toch beschaafd! :)
plus de turbo iets beter hoorbaar door het luchtfilter,zeer tevreden!

Maarten-Jan Mulder

HaDries

Lars

Ik zit zelf te denken aan een 3" (76mm) catback systeem van Milltek. Iemand daar ervaringen mee?

Frantic Frans

nee maar is dat niet dezelfde als van K-tec?(alleen duurder)

Wim B.

Als je op de site van K-tec kijkt lijkt de uitlaat een copie van Milltek en ik ben ook wel benieuwd of er een geluidsverschil tussen de 2 bestaat.
Het kan zijn dat K-tec een andere RVS soort gebruikt maar dat hoeft niet perse zo te zijn, Milltek maakt wel supergoed spul met een uitstekende pasvorm.
Ik twijfel nog of ik de zilverkleurige of de zwart gecoate intercooler neem van K-tec.

Frantic Frans

Ik heb de K-tec uitlaat bij Van Kesteren laten monteren en ze zeiden me daar dat het allemaal mooi paste,was ik nl ook nieuwsgierig naar.

@Wim Breman: zwarte of zilverkleurige IC,....bedoelen ze dat nou met LUXE problemen? :)

Wim B.

:).......zou goed kunnen, en een optisch probleem

Dannyr

Citaat van: Frantic Frans op 20 maart, 2011, 00:59:58 AM
Ik heb de K-tec uitlaat bij Van Kesteren laten monteren en ze zeiden me daar dat het allemaal mooi paste,was ik nl ook nieuwsgierig naar.

Ben gisteren toevallig nog bij vankesteren geweest en heb daar met een monteur gepraat die daar over begon. Was daar vanwege mijn nieuwe maatwerk einddemper en toen kwam dat zo ter sprake. Dat zal vast en zeker jij dus geweest zijn.  :D

Frantic Frans

Maarten-Jan Mulder

Zwarte IC, anders kun je die ook nog poetsen  ;)

Wim B.

Frantic Frans

zilverkleurige I.C.,zie je mooi door de grille ;)