Sensoren velgen niet herkend

Gestart door zoefrs, 26 november, 2018, 07:41:53 AM

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel

Op zo'n dealer moet je zuinig zijn  !!

zoefrs

Dat ben ik ook, van Renault hoef je niks geen service of reactie te verwachten.

Wimfried daarintegen doet zn uiterste best om de klant tevreden te houden, top dealer.

Marcel

Citaat van: zoefrs op 18 januari, 2019, 14:24:40 PM
Dat ben ik ook, van Renault hoef je niks geen service of reactie te verwachten.

Hoe bedoel je dit  ?
Doel je op de ventielen of in het algemeen  ?

zoefrs

Wimfried voelde zich "klote" omdat de aflevering van de nieuwe RS niet helemaal vlekkeloos is gelopen door een domme ongelukkige fout in de fabriek, waarvan ik ook wel inzie dat t gewoon domme pech is.

Renault stuurt wel een vragenlijst mbt tot de nieuwe auto, maar geeft hierop geen enkele respons.

Wimfried probeert dan op de voor hem mogelijke manieren een klant toch tegemoet te komen, ook al kon hij er niks aan doen.

Nogmaals, domme pech en het is klaar maar een kleine reactie vanuit Renault naar aanleiding vd vragenlijst was toch netjes geweest.