Pijl en Bollenstreek Rally 5/6 september 2020

Gestart door Marcel, 13 december, 2019, 21:42:38 PM

Marcel

Normaal gesproken zouden wij ook op vakantie zijn rond deze datum maar dan moet alles wel normaal zijn.....

Marcel

Beste deelnemers,

Het zal niemand ontgaan zijn dat het Coronavirus helaas weer meer van zich laat horen. En daarom heb ik besloten dat op 5 en 6 september er wel 2 toertochten zullen plaatsvinden, maar dat die een iets andere vorm krijgen dan de geplande rally. Het is de bedoeling dat iedereen zoveel als mogelijk in zijn eigen bubbel (voiture) blijft zitten gedurende de toertocht. Natuurlijk mag je even uitstappen voor een sanitaire stop of beter nog voor een mooie foto van je voiture in de mooie omgeving. Verder wordt de route niet beschikbaar gesteld via een routeboek, maar via Google Maps, TomTom of Garmin (afhankelijk van je voorkeur). Dan kunnen jullie dus veel meer van de omgeving genieten! Rond eind augustus ontvangen jullie de nadere details aangaande startpunt etc. van de toertocht en de Google Maps bestanden. Mocht je bestanden voor de TomTom of Garmin wensen, reageer dan even op deze email. Dan zorg ik dat je de juiste bestanden krijgt.

Mocht je nog specifieke vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Tot 5 en/of 6 september!

larsdijkstra

Jammer. Als iedereen afstand houd moet het toch mogelijk zijn de auto uit te komen? Ik wilde evt komen kijken in de ochtend maar in de auto blijven zitten is dan niet handig...

Maarten-Jan Mulder

Je kan het beste even contact opnemen met Antoine Lars, ik ben het met je eens maar dan spreek ik namens mijzelf persoonlijk, niet namens het bestuur.