Clio IV GT----> Clio IV RS 😀

Gestart door Marcel, 14 maart, 2021, 15:05:07 PM

John

Citaat van: Marcel op 09 april, 2021, 20:25:07 PM
>:(  :(  Prikt een mevrouw de trekhaak van dr auto in de voorbumper van de Clio.
Gelukkig verzekering werk maar toch.

Dat is minder. Maar inderdaad goed dat de dader bekent is, je moet ze de kost geven die zo weg rijden.  :o

Leroy

Mooie Clio in een mooie kleur Marcel. Zonde van de schade al zo snel, maar hopelijk snel weer hersteld.

Marcel

De Clio is weer al voorzien van een mooie nieuwe bumper.

RikRace

Lekker fris weer dus!!  /worship
<>RenaultSport<>

Marcel

Twee nieuwe banden op de GT.

hotos/displayimage.php?pid=1872]

Roald

Verse bandjes, altijd fijn  8)
Anything worth doing is worth doing right

Marcel

Citaat van: Roald op 28 mei, 2021, 07:49:57 AM
Verse bandjes, altijd fijn  8)

Eens kijken hoe dit bevalt,  een set winterwielen is overbodig aan het worden naar mijn mening.

Maarten-Jan Mulder

De Cross Climate schijnt heel erg goed te zijn Marcel, wordt ook niet geadverteerd als een 4 seizoenen band maar echt als combinatie goede zomer band en relatief goede winterband. Dus in tegenstelling tot de klassieke 4 seizoenen band (in de winter geen grip en in de zomer ook niet) schijnt deze wel onder alle omstandigheden goede grip te bieden. Je krijgt uiteraard niet de grip van een PS4 of een echt goede winterband maar wel de grip van een laten we zeggen energy en de gemiddelde winterband. Overbodig is een groot woord maar op een - niet hardcore - daily is het een hele mooi band  8)

Patrick RS

Citaat van: Marcel op 27 mei, 2021, 21:01:35 PM
Twee nieuwe banden op de GT.

hotos/displayimage.php?pid=1872]

Hoe bevalt dit? Zit ook aan deze te denken voor de gt

Marcel

Bevalt goed maar sinds de montage natuurlijk nog geen slecht (sneeuw) weer meegemaakt.

Marcel

Binnenkort 90.000 km beurt.

Roald

Altijd lekker frisse sapjes en filters  8)
Anything worth doing is worth doing right

John

Vind ie lekker.  /krik

Trouwens dezelfde olie als ik in de Twingo RS heb.

Maarten-Jan Mulder

Mooi onderhoudspakketje, in de Laguna ook de 5W40 van Elf/Total  :)

Marcel

Renault kiepert tegenwoordig overal 5w30 in, zonder problemen overigens maar 5w40 is wat dikker en daar heb ik meer vertrouwen in.

Zit waarschijnlijk gewoon tussen de oren...... ;D