Mijn Mégane III RS

Gestart door Houdoe Mégane :), 01 april, 2011, 09:23:21 AM

Patrick RS

scheel weer brandstof kosten  ;)

Houdoe Mégane :)

Idd, laat ik maar positief blijven.

HaDries

Je banden slijten zo ook niet, heb die van mijn toevallig net bekeken maar ik ga de 10.000 km niet halen met de voor banden.
Wordt vast sparen voor een nieuw setje  :(

Frantic Frans

:D dan heb je goed je best gedaan Arjen,ik zit al aan de 20.000km met een setje!
(ok vriendin rijdt wat rustiger en ze zijn nu echt bijna op)
ik ben een "MEGANE't "persoon

HaDries

Citaat van: Frantic Frans op 15 mei, 2011, 07:39:45 AM
:D dan heb je goed je best gedaan Arjen,ik zit al aan de 20.000km met een setje!
(ok vriendin rijdt wat rustiger en ze zijn nu echt bijna op)

EN als ik nu de link leg met wat ik zei over de auto toen hij gechipt was begrijp ik het nu wel  ;)

Ik mag en heb weer gereden in de RS  :P

Maarten-Jan Mulder

Heb je daarbij ook de maximum snelheid overschreden?  :P

Toch wel heel even, wist heel zeker dat het veilig was.
Voor de rest netjes de max. snelheid aangehouden.

Op vakantie in Frankrijk een kadootje gekregen op een parkeerplaats, deukje in mijn linker achterscherm.
Gelukkig zag ik het gebeuren, een kind in een Franse Espace was een beetje te enthousiast met uitstappen.
Vader haalde z'n schouders nog een beetje op , want ja Franse auto's zijn wel gewent aan een deukje meer of minder.
Toch maar netjes een schadeformulier ingevuld en foto gemaakt van de situatie.

adinsx

Altijd mooi k*t, maar wel prettig dat je het zag en meteen formulier hebt ingevuld. Die fransen kijken wat minder nauwkeurig inderdaad  >:(

Maarten-Jan Mulder

Dat is balen inderdaad, altijd oppassen met die fransen. Vind ik een rare instellingen, dat je het bij je eigen niet zo van kan schelen, a la, maar bij die van iemand anders.

HaDries

Er is niet voor niets het gezegde "Met een franse slag"

Marcel

Paar jaar geleden ben ik "getuige" geweest in Parijs van hoe een fransman zijn auto file parkeert als het net niet past, de voorste even een duwtje en de auto daar achter ook even een duwtje en tadaa, het past, het schijnt dat een fransman daarom zijn auto altijd volledig vrij parkeert als het kan  ::)

Citaat van: HaDries op 04 augustus, 2011, 12:25:08 PM
Er is niet voor niets het gezegde "Met een franse slag"

Ja, letterlijk in dit geval.
Inmiddels is het deukje weer gerepareerd (uitdeuken zonder spuiten).
Het resultaat is goed, deukje is helemaal verdwenen.

Mijn RS wordt woensdag a.s. geveild omdat ik op autoscout24 geen reacties krijg.
Voor wie interesse heeft:
Het gaat gebeuren bij BCA in Barneveld.