Clio III RS

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:37:19 PM

HaDries

Heb dit gelukkig vaker meegemaakt maar anders zou je denken dat je auto vermoord wordt op de rollenbank ;)

HaDries

En nog steeds spijt dat ik geen Clio RS CUP gekocht heb, man wat rijdt dat ding strak en geeft hij je een respons wat je aan het doen bent.
Niets verkeerds over de Megane III RS Cup die ik rijdt maar mijn hart ligt toch meer bij de Clio. Zoals je met zo'n Clio door een bocht kunt of haaks om dat gevoel geeft de Megane je niet (terwijl dit misschien nog wel sneller gaat).

Misschien komt dit ook wel doordat mijn broer er eentje rijdt

Marcel

Nou, inruilen dan maar  :)

HaDries

Citaat van: Marcel op 21 december, 2011, 20:37:04 PM

Nu wordt dat verlies draaien, maar zodra de nieuwe Clio RS Cup er is en deze rijdt net zo als de huidige zou dat maar zo eens kunnen gebeuren

RikRace

Citaat van: HaDries op 21 december, 2011, 20:50:01 PM
Citaat van: Marcel op 21 december, 2011, 20:37:04 PM

Nu wordt dat verlies draaien, maar zodra de nieuwe Clio RS Cup er is en deze rijdt net zo als de huidige zou dat maar zo eens kunnen gebeuren

Hoogstwaarschijnlijk zal dat een RS worden met een Turbo. Of de beleving dan ook helemaal zo is, zoals nu bij de Clio RS is dan maar af te wachten natuurlijk.
<>RenaultSport<>

ReinRacer

Ik denk ook (Renault al shopt al voor diverse motoren), dat het een turbo gaat worden in de nieuwe Clio RS, mede omdat de regelwetgeving omtrent de emissie-eisen steeds strenger gaat worden, is vrijwel zeker.

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Lesley

wel even aanpassen graag, dat 'ie niet na 5.000 rpm instort.

Marcel

Bij Renault RS zullen ze nog wel wat wijzigen in positieve (sportieve) zin  8)

HaDries

Citaat van: Marcel op 22 december, 2011, 16:43:12 PM
Bij Renault RS zullen ze nog wel wat wijzigen in positieve (sportieve) zin  8)

We wachten af, het is nu ook weer geen straf om in een Megane te mogen rijden

AnthonyRS

Het zal inderdaad een 1.6 T worden. Overigens enkel als 5 deurs  :-[

Maarten-Jan Mulder

Wat mij betreft schrappen ze hem gewoon en doen ze ervoor in de plaats een opvolger van de sport spider in zowel cabrio als coupe vorm  :)

Marcel

Schrappen ?  Wat zou er mis zijn met een Clio IV RS ?

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 23 december, 2011, 01:03:42 AM
Wat mij betreft schrappen ze hem gewoon en doen ze ervoor in de plaats een opvolger van de sport spider in zowel cabrio als coupe vorm  :)

Lijkt me een goed plan, een opvolger van de SportSpider..........Hoe eerder hoe beter....
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Martijn

een 5 deurs clio rs 1.6 turbo

zonde :(

Marcel

Laat de Clio RS maar blijven wat mij betreft, een opvolger van de Spider is toch een aparte klasse en een pure 2 zitter, met een clio kun je toch met 4 of 5 mensen op stap, laat ze allebei maar komen en blijven.