Uitnodiging Alpine TT Rally Gorinchem 28 Augustus 2011

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 26 juni, 2011, 13:35:30 PM

Maarten-Jan Mulder

28 Augustus 2011

De deelnemers aan de Alpine TT Rally van 28 augustus staan weer de nodige aangename verrassingen te wachten.

We ontvangen jullie op een unieke locatie. De enige Renault Sport dealer buiten Frankrijk. Dat is bij onze sponsor Van Kerkhof en Visscher in Gorinchem. De bovenverdieping is volledig in de stijl van Renault Sport en Gordini. Dat alleen al is een bezoek meer dan waard.

We ontvangen jullie met koffie en een hartige snack en vanaf 13 uur kan er gestart worden. De Alpine TT Rally wordt in een dagdeel verreden.

Voor de route hebben we hulp gekregen van onze voorzitter Bjørn Scheltens. De nadruk ligt deze keer op het toeristische aspect van de rally. De deelnemers zullen niet alleen over heel mooie wegen rijden maar ook tal van fotomomenten passeren. Fotocamera meenemen dus.

Voor de wedstrijdrijders lijkt het een makkie te worden maar de ervaring leert anders. In een toeristisch gebied is het vaak moeilijk om de gemiddelde snelheid te rijden.

Gorinchem

Vanaf 15:30 uur verwachten we de equips aan de finish. Aan het slot staan de verfrissingen klaar.

Inschrijven kan via de site

Kosten per persoon zijn € 12,50 en inschrijven kan tot 21 augustus.

Houd rekening met de vakantie en schrijf tijdig in!

turboprop

Team M&M heeft al ingeschreven  :)
Team rapide de boulanger doet waarschijnlijk ook mee voor het eerst.

Martijn_B

Team Toppers aka "Disqualifié? Merde!" ( :-X ) gaat kijken of ze er ook bij kunnen zijn!
www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

Maarten-Jan Mulder

Wij zullen er ook bij zijn (ook al is het op mijn verjaardag  :P). Mogelijk zelfs met de R19, die ga ik nog even een apk geven voor de circuitdag.

henri5gt

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 28 juni, 2011, 09:16:39 AM
Wij zullen er ook bij zijn (ook al is het op mijn verjaardag  :P). Mogelijk zelfs met de R19, die ga ik nog even een apk geven voor de circuitdag.
;) hehe dat wordt trakteren jongen!!! 'n stukje gebak zou wel lekker bij de koffie...  8)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Maarten-Jan Mulder

Wordt allemaal geregeld (door Jan van Bezouw  :P)

Marcel

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 28 juni, 2011, 09:16:39 AM

Mmmmmmm, lekker koffie met gebak op de kosten van Maarten, dat gaat geld kosten met 30 team's  :P

@ Henri, al ingeschreven ?

henri5gt

MartijnP

Helaas zullen wij er deze keer niet bij zijn. Hopelijk wel met de volgende rally en het liefst ook de nachttocht.
Ook moeten we nog een oplossing vinden om de maxicosy achterin op een goede plek vast te krijgen Naud past nog net niet in de normale stoelen.

Marcel

Dat moet toch geen probleem zijn, framepje bouwen achterin.

Maarten-Jan Mulder

Mark

opvoeding? indoctrinatie!

heel goed, doe ik ook aan...   :P

jochem de haas

Zo net weer ingeschreven.......is er al weer een lijstje ? dit prikkelt andere vast om ook (weer) mee te doen

Maarten-Jan Mulder

Nog niet zoveel inschrijvingen, denk dat de meeste mensen nog op vakantie zijn en zich inschrijven bij terugkomst  :)

- Jack & Cor
- Bjorn & Marjan
- Jochem & Florus

Ik ga me ook nog inschrijven maar ben nog te lui  :P

henri5gt

ik weet nog niet of mij 't wel gaat lukken om mee te doen, zit 'n beetje (zeg maar gerust behoorlijk) krap in de centen... iets met 'n radiateur weet je wel...  :'(