19 16V

Gestart door Xabre, 27 juni, 2011, 23:16:20 PM

Xabre

Lijken wel wieldoppen zo ;D ;D

Mark

bedankt he!

zal nog r s wat proberen!  :P

Xabre

haha, nee ik ben er heel erg blij mee hoor daar niet van 8)

Mark

bezig met de volgende poging...

zal er iets meeer energie in steken nu  ;)

Mark

Xabre

Ah kijk! Thanks ;D, in het echt zijn ze nog wat minder paarsachtig en donkerder maar staat dan wel goed denk ik.

Maarten-Jan Mulder

Gaat wel goed staan vermoed ik zo :)

Mark

tis de pic die je er zelf bij had  ;), maar idd, zal vast top staan!  8)

Xabre

Intussen 4 van deze jongens thuis liggen, ze waren helaas alleen nog maar in het wit leverbaar, zit te twijfelen of ik ze wit zal laten of zoals oorspronkelijk het plan was om ze in het donkergrijs te spuiten. (kleur van Megane II RS wielen). Dingen wegen overigens geen reet met 7kg per stuk.

Zit nog te twijfelen over het rubber, weer Toyo Proxes T1R kopen of eens iets anders proberen.

Maarten-Jan Mulder

Oew, dat zijn wel erg lekkere wielen  8)

Zou ze eerst gewoon wit laten en kijken hoe het staat, laten spuiten kan altijd nog  :)

Banden zal ik maar verder niets over zeggen blablabla PIRELLI blablabla oops blablabla  :P ;)

Xabre

Hmm Pirelli betaal je ook alleen maar extra voor hun kalender babes en marketing troep :P italianen brrrr

Maarten-Jan Mulder

haha  ;D Die kalender is toch vet  :)

Overigens, pirelli kost maar de helft van wat michelin kost dus duur zijn ze echt niet.
Al zijn die toyo's ook goede bandjes :) als ze bevallen waarom wisselen?

Xabre

Omdat ze onderhand glad zijn 8)

Roald

Nette wielen Xabre, denk dat ze in het donker grijs beter bij de kleur van je 19 16v passen.
Anything worth doing is worth doing right

Xabre

Als ik ze wit laat moet ik eigenlijk ook welhaast verplicht twee witte strepen op de motorkap laten zetten en de spiegels wit spuiten. :)