MartijnG

Gestart door MartijnG, 27 november, 2011, 19:11:08 PM

MartijnG

Ik zal me hier ook eens voor gaan stellen:

Martijn Goossens, woonachtig in Arnhem en eigenaar van diverse Renaults, waaronder mijn huidige 5 GT Turbo project.

Een kleine opsomming van mijn Renault verleden:

De Renault 5 TL uit '85 (nog steeds in bezit)

De Renault Estafette uit '79 (nog steeds in bezit, volgend jaar te koop)

Renault 5 GT Turbo Phase 2 uit '86 (niet meer in bezit, gesloopt)

Renault 5 TR uit '90(Turbo) (nog in bezit, is al 50% gesloopt)

Renault Clio dCi uit '02 (nog in bezit, dagelijkse auto)

En mijn huidige Renault 5 GT Turbo uit '86

Op dit moment ben ik dus de Renault 5 GT Turbo uit '86 aan het 'restaureren'. De carrosserie staat momenteel bij de spuiter, waar alle rotte plekken worden verwijderd en alles wordt gelast, alles strak gemaakt en alles in de grondverf wordt gezet. De bedoeling is dat de auto een grijs gaat worden met een Phase 2 opbouw. Verder zal de auto nog meer wijzigingen krijgen, zodat ie aan mijn eisen zal gaan voldoen.

Ik zal binnenkort even een topic beginnen waar ik alle vorderingen bij kan gaan houden  ;D

Willeon de Zoete

Hey Martijn, ook hier! Welkom!  :)

Ben benieuwd naar de restauratievorderingen! Foto's maken van de updates hè!
-Renault 5 GT turbo verslaafd-

MartijnG

Uiteraard!

De spuiter houdt mij als het goed is prima op de hoogte van de vorderingen  ;D Zodra ik foto's heb, zullen ze hier wel verschijnen.

Marcel

Welkom Martijn, dat zie ik graag een 5 GTT die weer netjes word,  :) :)

Maarten-Jan Mulder

Welkom hier, leuke autogeschiedenis! Vooral de 5 TL en TR...

Ben benieuwd naar de vorderingen van de GTT :)

Arco

Goossens ...  welkom.  ;D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert-  Clio 1.8 16V '92 Phase I "La Salope Noire" - Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"

Arno16v

Ik vergis me nooit, behalve gisteren. Toen dacht ik dat ik me vergiste, maar dat was niet zo!

Willeon de Zoete

Update? Sneak preview van de kleur?  ;D
-Renault 5 GT turbo verslaafd-

MartijnG

Dan hier ook nog maar een update:

Schiet al aardig op moet ik zeggen...nu nog even de tijd zoeken om spullen te regelen om te beginnen met opbouwen.

Maarten-Jan Mulder

Ziet er strak uit, de kleur v/d motorkap wordt de kleur van de auto?

Marcel

Ik zie nog een 5 op de achtergrond.

Jacob Priem

Als ik het goed begreep zal de kleur van de binnenkant ook de kleur van de buitenkant worden. Geweldige kleur trouwens  /worship

Klopt Marcel, daar staat nog een vijfje. Is van Gerald, zie de RTC voor zijn topic.

ReinRacer

Van harte welkom beste Martijn, mooi project!
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Richard_Lemmen

Sjiek hoor!  8) Altijd mooi zo'n vers laklaagje. Zag ook al rolkooiplaatjes zitten.  ;) Belooft wat. Subframe wordt nog aangepakt neem ik aan?

Gr. Richard
"Make the suspension adjustable and they will adjust it wrong -- look what they can do to a Weber carburetor in just a few moments of stupidity with a screwdriver."
Colin Chapman

Mark

mooi!

zag m al langskomen op t rtc forum  ;)