decatten megane 3rs

Gestart door Frantic Frans, 05 april, 2012, 22:07:47 PM

Frantic Frans

Citaat van: HaDries op 03 mei, 2012, 18:35:17 PM
Citaat van: Frantic Frans op 03 mei, 2012, 17:29:18 PM
Ik heb geen idee wim,zo erg zal het niet zijn,misschien een aandrijfas?
Maandag breng ik hem en zal ik me even verder laten informeren,en dan hoor je het  even.

En ja arjen het is niet goedkoop,ik reken op een 350 euro! :'(

Dan moet ik wel bij jouw Megane uit de buurt blijven anders krijg ik zo'n gevoel van dat wil ik ook  8)

ja daar heb ik momenteel ook last van na het zien van een witte RS met zwart dak in Nijkerkerveen,heb al geinformeerd:laten wrappen kost ongeveer 400 euri  ::)  (metallic zwart)
ik ben een "MEGANE't "persoon

TymenJ

400 euro voor alleen het dak laten wrappen? Sodeju..  ???

Het stukje folie kost circa €100 als je het los koopt, dan heb je 3M 1080 folie (google maar). Zijn zat filmpjes en instructies te vinden op internet hoe je het eenvoudig zelf kunt doen. Voor die €300 kan ik het zelfs nog 3x opnieuw doen mocht het niet lukken!  8)

HaDries

Ja dat lijkt mij haast nog duurder dan het dak gewoon te laten spuiten

Frantic Frans

ja maar wil het niet laten spuiten,is zo definitief.
Is hetzelfde bedrijf als waar ik die striping op de zijkant heb laten doen,maar moet even
de juiste persoon daar hebben die rekent wel wat minder(zonder bon).
Maar dan nog wel prijzig denk ik ja,enne....Tymen....fijne crs vriend :-\ als je je eigen verveelt ;)

HaDries

Citaat van: Frantic Frans op 05 mei, 2012, 10:47:24 AM
ja maar wil het niet laten spuiten,is zo definitief.
Is hetzelfde bedrijf als waar ik die striping op de zijkant heb laten doen,maar moet even
de juiste persoon daar hebben die rekent wel wat minder(zonder bon).
Maar dan nog wel prijzig denk ik ja,enne....Tymen....fijne crs vriend :-\ als je je eigen verveelt ;)

ah ha, dacht al dat ik je laatst zag rijden bij de Rabo in E'oord stond aan de andere kant met de vrachtwaggel. Een witte Meggie met allemaal zwarte strepen en volgens mij wel een RS dat zou die Francis toch niet zijn ?

Frantic Frans

:Pnou het is zover:de cat is van huis! ;D

Ik zal even het geluid omschrijven wat er uit m'n rssie komt na het verwijderen vd cat;BRUUUUUT!!! :P
Bij stationair draaien denk je,hmm mooie diepe brom,maar als je dan wegrijdt is het meteen duidelijk hoorbaar!wat een ploffen!
En als het gas er helemaal op gaat weet je niet wat je hoort,zowel binnen als buiten de auto.
Zal vd week even proberen om een geluidsopname te maken,zet ik me zoon ff achter de auto met een telefoon. /cop
En het mooie is;geen lampje wat brand op het dashboard !(mini cat mee gemonteerd).
Ik weet zeker dat er meer zullen volgen als ze met mij een stukje hebben meegereden!(he Tymen,he Andries,he Wim B? :D)

HaDries

Zit bijna in de auto om ff naar je toe te knallen maar het ontbreekt mij aan de tijd

Frantic Frans

;D ik zie je wel bij v kesteren als je kunt ,anders knal je idd maar eens langs ,
je bent van harte welkom hoor!

Wim B.

@Frans.
Mooi dat het zo naar je zin is, brengt het naast het geluid ook nog wat peekaas ?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet op meer geluid zit te wachten, de RS knalt en ploft nu al genoeg met de Miltek uitlaat.
Zelfs onder mijn STI heb ik nu een Powerflo uitlaat die minder decibels uitspuugd.

Frantic Frans

hallo wim,ja  bij de megane van k-tec kwam er zo'n 13 pk bij
dus zal dat bij mij ook zoiets zijn neem ik aan.
Ik moet nog wel een keer bij fast chip langs voor het mooie,
dus dan kom ik het exact te weten .

Frantic Frans

over fastchip gesproken,zijn er binnenkort nog dynodagen ofzo?

TymenJ

Pas in september en/of oktober gok ik, zo ging het vorig jaar ook.

Frantic Frans

hmmm...moet toch echt  voor de zomervakantie :(

TymenJ

Stuur Henk een mail, hij doet ook gewoon individuele afspraken bij de dyno in Goes. Het is alleen dan wel de vraag of hij in Nederland is, gezien hij in de Filipijnen woont.

TymenJ

Francis, is je lampje alweer uitgegaan? Of blijft dat ding nog steeds branden?  ;D