RTC Seizoensopening 15 april 2012 Nijkerkerveen

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 15 april, 2012, 17:27:37 PM

Maarten-Jan Mulder

Foto's, ervaringen, sterke verhalen, noem het maar op...

Patrick RS

zoefrs

Verzamelen bij Renault van Kesteren te Ijsselmuiden :

Renault 4 RS  8) jeugd sentiment van mn vriendin

2x kunst :

Fransoos met aanpassingen :

De stoelen waren zoooooooooo mooi, helaas niet op de foto :

Spook Renault :

Of toch niet :

Verder lekkere kroketten,
en die flitser stond er hopelijk niet bij 't Harde :-[ :-[

Groet,

Martin

Maarten-Jan Mulder

Mooie foto's, die 5 Turbo was echt mooi  /worship

Geen flitser gezien, wel een politie auto die stond te laseren, +/- 10 km voor afslag beilen bij dat geluids scherm, weet niet of je zo noordelijk komt  :P
Was op de terugweg overigens.

Marcel

Helemaal niets op aan te merken vandaag, oja, toch wel, het weer, brrrr, koud, maar ja ,zoals vorig jaar zal je niet vaak meemaken.

Lesley

Oei, dat hoop ik niet want dan ben ik de l*l.
Ik heb op de terugweg nog even opgereden met een andere zilver rs182 (met lexuslook achterlichten), maar bij 180 in de 100 zone ben ik afgehaakt, mijn rijbewijs is me te lief.

Bjorn Scheltens

Mooi pics Martin  :), was mooie dag met héél veel te zien

Maarten-Jan Mulder

@Lesley, die flitser bij 't harde stond er om 11:48 al volgens flitsservice, dus weet niet hoe laat je terug gereden bent maar hoop dat die toen al weg was  :)

ReinRacer

Was een leuke geslaagde dag, met veel Fraaie Renault Sports etc, en leuk om weer bijgepraat te hebben met diverse Clubleden, op de terugweg een stuk mee-op gereden met 7 Belgische Clio RS-en, waaronder 2 race ClioCup versies, vooral op de opritten en de snelweg ging het enorm snel, ik heb ze maar verder naar Belgie laten "racen" ..................ik ben zuinig op mijn rijbewijs...

(P.S. Bjorn, ik heb je een nieuw CRS-lid aangebracht met een grijze Twingo RS CUP.)
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Frantic Frans

was weer een leuke dag heren!

Gelukkig zie je al meer megane 3 RS-sen (en ook hele mooie GT's trouwens) in diverse uitvoeringen en aangekleed
met diverse leuke prullaria(19"velgjes,verlagen,banden 255 breed!!,gewrapte en gespoten delen),en natuurlijk
andere mooie "Renaultjes(niet lullig bedoeld he jongens :-[) Kortom:weer Super!!
ik ben een "MEGANE't "persoon

Ard

Was een geslaagde maar koude meeting. Heb tegen einde nog even met Bjorn (dacht ik) gesproken.
Hier staan mijn foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NCIA7LZ6
http://www.mijnalbum.nl/Album=CJ7NFJWI

Dimitri RS

Citaat van: ReinRacer op 15 april, 2012, 23:09:45 PM
Was een leuke geslaagde dag, met veel Fraaie Renaulr Sports etc, en leuk om weer bijgepraat te hebben met diverse Clubleden, op de terugweg een stuk mee-op gereden met 7 Belgische Clio RS-en, waaronder 2 race ClioCup versies, vooral op de opritten en de snelweg ging het enorm snel, ik heb ze maar verder naar Belgie laten "racen" ..................ik ben zuinig op mijn rijbewijs...

(P.S. Bjorn, ik heb je een nieuw CRS-lid aangebracht met een grijze Twingo RS CUP.)

dat wordt eind van het jaar TAAAAAAAART (of eerder)

Marcel

Lekker !!!! Laat hem die taart maar meenemen naar het Renault Festival  ;D

Ronald Clio

Prima vermaakt afgelopen zondag!   8)
Heel veel mooie bolides gezien en een hoop bekenden gesproken.
Leuk om te zien dat zelfs Fransen, Belgen en Duitsers dit evenement ''live'' wilden meemaken.
Een grande compliment voor de organisatie.   /worship

Paar plaatjes van afgelopen zondag:

:P  /worship

Dannyr

Jammer dat ik er niet bij kon zijn dit jaar ivm met het lopen op krukken. Zo te zien een geslaagde dag!