Renault nieuwtjes

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 08 oktober, 2010, 16:56:25 PM

ReinRacer

Renault Megane op de IAA Frankfurt (Du.)

Bron: AutoBild
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

Interieur is wel erg netjes  :)

ReinRacer

Nieuwe Renault Mégane en Mégane GT IV.
De nieuwe Renault Megane: een dynamisch ontwerp met een combinatie van technologieën.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

larsdijkstra

Echt fantastisch mooie auto! Dikke wielen en je bent al klaar, of je nu een goedkope of duurdere uitvoering hebt

Maarten-Jan Mulder

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 16 september, 2015, 07:25:36 AM
In ander nieuws... was al te verwachten
Goed punt van Renault Topman Carlos Ghosn. "Als je titels wint, dan wordt de naam van Renault helaas nooit genoemd. Toen was het de renstal die won. Daarom begonnen wij het gevoel te krijgen dat het resultaat van onze investering maar magertjes was." Op de vraag of de kritiek van de teams oneerlijk is, antwoordt Carlos Ghosn: "Volgens mij is het geen kwestie van wel of niet eerlijk. Ik denk dat het een kwestie van sportiviteit is.
Wij verwachten dat, wanneer we in een sport samenwerken met andere partijen, we samen winnen en verliezen. Je kan niet zeggen 'Ik heb verloren, maar mijn partner was echt... ', snap je?"

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

En in het nieuwe jaar een nieuw team beginnen met een betere motor en op de auto's een claxon bouwen zodat ze kunnen toeteren als ze een red Bull willen inhalen  ;D
Wel leuk dat red Bull de deur op hun neus kregen bij Mercedes, haha.

Maarten-Jan Mulder

Dit is denk ik wel de verdere teloorgang van de F1 die met de V6 al ingezet is, kans is heel groot dat Renault gewoon stopt. Honda zal volgend jaar of het jaar daar op stoppen.
En dan blijven er mercedes en ferrari over... RB zal het misschien nog een jaar met ferrari proberen en daarna trekt Dietrich Mateschitz de stekker er uit.
Toro Rosso heeft overigens een probleem als Renault stopt, Ferrari wil niet aan RB en TR leveren. Blijft alleen Honda over voor TR als ze willen leveren that is.

Marcel

Nu zie je het wel heel somber in,  zo ver gaat het niet komen,  Berni eikelstone zal wel tijdig ingrijpen.

Maarten-Jan Mulder

Dat is de vraag Marcel, ik denk ook dat dat precies is waar Ghosn op wacht.
Zo lang de regels niet veranderen gaat Renault er gewoon uit stappen, daar durf ik wel een kratje op te zetten ondanks dat ik geen bier drink  ;)

Marcel

Ik denk van niet,  wat "moeten ze anders gaan doen", WEC of WRC ?   Dat denk ik niet want daar zijn andere merken oppermachtig en dat zou jaren duren eer ze een goed niveau bereiken dus blijven ze in de F1.

Maarten-Jan Mulder

Moeten ze wat anders gaan doen? Niet de eerste keer dat ze even niets gedaan hebben (Mecachrome...)

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 16 september, 2015, 20:03:45 PM
Moeten ze wat anders gaan doen? Niet de eerste keer dat ze even niets gedaan hebben (Mecachrome...)
Precies een "F1 sabbatical", als de overname met Lotus F1 toch nog afketst....

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Marcel

Ik durf te wedden voor een kratje bier dat Renault aanwezig is in 2016,  als motor leverancier en of als team.

Oja, ik drink ook geen bier  ;D

Roald

Doe dan een fles Bacardi ofzo, anders komt dat bier niet op, das ook zonde   :P ;)
Anything worth doing is worth doing right