Ik en mijn Twingo RS...

Gestart door MarcRS, 04 oktober, 2012, 13:28:33 PM

Maarten-Jan Mulder

Ik vind die zwart gemaakte balk goed geslaagd, staat een stukje stoerder  :)

PeetjeRS

Gaaf karretje!
Heb die balk matzwart gemaakt of hoogglans?

MarcRS

Ik heb hem hoogglans zwart gemaakt, de rand onder de grill maak ik binnenkort ook nog glimmend zwart.
Don't step on the gas unless you really mean it....

Marcel

En gelijk een stukje (rally) gereden in de polder  ;D

Op de eerste foto lijkt het dat je het blauwe van je nummerbord ook zwart hebt gemaakt, is dat zo ?

John

MarcRS

De boeren hier in de omgeving zijn druk bezig om het maïs en de suikerbieten van het land te halen dus het is idd effe rallyrijden geblazen  ;D

En dat is wat John al zegt een sticker... Ik heb het setje bij Truckers Paradise in Tiel vandaan voor ik meen €6,95.

Marcel

Citaat van: MarcRS op 18 november, 2012, 14:21:53 PM
En dat is wat John al zegt een sticker... Ik heb het setje bij Truckers Paradise in Tiel vandaan voor ik meen €6,95.

Ik wil niet zeuren (vind de zwarte sticker ook mooier dus snap het wel) maar die sticker is apk afkeur dus hou er rekening mee dat de sticker eraf kan zijn na de apk keuring.

MarcRS

Ik weet het, ik weet het..... Maar het is maar een stickertje dus hij kan er zo weer vanaf.

MarcRS

Zo, ben ik weer... En er zijn weer een paar updates aan het karretje toegevoegd natuurlijk.

Zowel voor als achter een paar spoorverbreders....

Een lederen kapje over de teller...

En een zoals het eigenlijk hoort op een RSje, een RS-spoiler...

Marcel

Ziet er goed uit, die lederen overkapping, van welk model twingo is dat ?

Maarten-Jan Mulder

Die spoorverbreders doen hem wel goed  8)

MarcRS

Die kap komt uit een Rip Curl of zoiets, maar ook de Dynamique geeft hem met rode stiksels.

Ja de wielen liggen net te ver naar binnen om hem dik te doen ogen, ze zijn 15 mm per stuk en nu lopen ze achter net langs de spatbordranden op.

ReinRacer

Fraaie updates beste Marc,

vr. groeten van Rein.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Xabre

Staat inderdaad erg goed. Had ik ook onder mijn 19 destijds. Wel een beetje oppassen met spoorverbreders aan de vooras, je helpt je wiellagers snel naar de klote :P

sitechris

Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl