PeetjeRS

Gestart door PeetjeRS, 02 november, 2012, 19:11:14 PM

PeetjeRS

Goedenavond heren en dames,

Even in het kort: ik neem morgen de beslissing of ik een Clio RS uit 2007 zal aanschaffen.Proefrit en inruil is naar wens in ieder geval :-)
Het enige minpunt aan de auto,is de lelijke aftermarket velgen (onbeschadigd,maar foeilelijk in mijn ogen)

Wie heeft/weet een setje OEM velgen voor deze auto te koop in 17 inch zonder banden?

Alvast bedankt!!

Maarten-Jan Mulder

Alvast gefeliciteerd met de aankoop, en succes met de zoektocht naar een setje originele velgen  :)

zoefrs

Alleen als je de hele Clio r27 er bij koopt, incl 2 sets org. velgen  /cop

Maar de Clio heb je al.

Gr,

Martin

Dimitri RS

alvast gefeliciteerd en vergeet deze niet,
http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=Inschrijvenlidmaatschap

op MP wordt het een en ander nog wel aangeboden of plaats een bericht in gezocht.
je kan ook bij renault-tuning een "gezocht" plaatsen.

gr.
Dimitri

PeetjeRS

Bedankt voor de felicitaties,maar hij is het niet geworden...via een tip wat meer over de historie te weten gekomen en dat stond me allerminst aan.

John

Welkom bij de club. Ook al is die Clio RS het niet geworden, ik begreep dat je een Twingo RS hebt en ook dat is een clubauto.

ReinRacer

Leuk weer een Twingo RS erbij, goede keus mag ik wel zeggen.

vr. groeten van Rein.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

PeetjeRS

Vanavond de auto weer opgehaald bij Madeno Racing nadat men daar wat aanpassingen aan het onderstel heeft gedaan....allemachtig wat reageert dat nu goed op elke stuurbeweging...niet normaal.

Ze kwamen er helaas ook achter dat beide fuseekogels naar de haaien zijn...auto is net uit de garantie,dus dat is flink balen. Als dat opgelost is,moet hij nog een keer terug voor de definitieve uitlijning,maar -zoals gezegd-is het nu al een hele andere auto qua wegligging dan hiervoor :o

ReinRacer

Leuk berichtje van je dat Madeno Racing aanpassingen heeft gedaan aan het onderstel, zij hebben een goede reputatie. Het probleem met de fuseekogels schijnt een "kwaaltje" te zijn van de RS-en.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

PeetjeRS

Madeno heeft keurig werk afgeleverd!

Hierbij wat fotootjes die ik met de telefoon gemaakt heb van de ongewassen auto.

Betere volgen nog als het zonnetje ooit nog eens gaat schijnen :-)

Uploaded with ImageShack.us

John

Strakke RS in een mooie kleur.

Maarten-Jan Mulder

Inderdaad te zien dat de wielen ietsjes meer camber hebben, hoogte is ook mooi zo  8)

ReinRacer

Prachtige RS.

vr. groete van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

PeetjeRS

Vanmiddag de bumperbalk zwart gemaakt en ik moet zeggen dat ik het best mooi vind.
Goed afgeplakt en gespoten met matzwart.Dat matzwart komt naar mijn idee het beste overeen met het zwarte kunststof daaronder. Even laten drogen met een ventilatorkachteltje ervoor en klaar is Peet.

Laantje

Gaaf hoor, staat hem goed!