Uitnodiging Hogere rijvaardigheidsdag Maandag 9 September 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 10 februari, 2013, 11:05:48 AM

ReinRacer

Leuk filmpje die de AM redacteur in elkaar heeft gezet, echt professioneel.
Ik hoop vrij te krijgen voor die dag, helaas diverse collega's in die periode op vakantie, ik probeer het in ieder geval.

vr. groeten van Rein.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Laurenz.B

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

Maarten-Jan Mulder

Er zijn weer een hoop inschrijvingen geweest, ga deze binnenkort aan de startpost toevoegen.

John

Ik heb via het Driving-Fun forum ook nog een Belgische Renault rijder met een zwarte Clio III RS Gordini uitgenodigd voor Assen. Als het goed is heeft hij zich ook aangemeld.

Maarten-Jan Mulder

Weer een aantal mensen toegevoegd, we zitten nu op 21 deelnemers, we zijn er nog 9 nodig dus als je nog mensen weet laat ze inschrijven!

(om er zeker van te zijn dat de circuitdag volgend jaar weer door gaat)

Heine

Maarten-Jan Mulder

Merijn

Ik heb zeker interesse in deze dag, maar zou graag wat meer willen weten over de opzet. Ik begrijp dat er voor beginners een theoriesessie is en dat er 's middags vrij rondgescheurd kan worden. Wat gebeurt er in de tussentijd? :)

Andere vraag: Ik heb een circuit auto met een vriend van me. Is het mogelijk om met 2 personen in 1 auto deel te nemen?

Ik hoor het graag! :D

Bjorn Scheltens

Hoi Merijn, geef me svp je tel nr of stuur me een pm zodat we contact kunnen hebben. Opzet: 's ochtends theorie, begin van de middag rijden in groepen met instructeur. Deze zijn ingedeeld naar gelang het niveau. Daarna is het vrij rijden. Als je de dag optimaal gebruikt kun je zo'n 250-300km rijden :)! Ben bezig om tegemoet te komen in overleg met de organisatie op de vraag van 1 auto en 2 personen, en zou je graag willen spreken.
gr

bjørn scheltens

Edwin RS

Ik heb me ook weer ingeschreven voor de "Hogere Rijvaardigheidsdag" en ik kom met mijn Clio 3 RS.
Ik heb vorig jaar een top dag gehad, en ik heb al weer zin in de editie van dit jaar.

Laurenz.B

Ik hoop dat ik nog een plaatsje kan krijgen :)
Dit weekend werken, maandag betalen ;D

Maarten-Jan Mulder

We zitten nu op 24, met Laurenz op 25 dus gewoon inschrijven Laurenz  ;D

Laurenz.B

Maarten-Jan, heb je soms een IBAN/BIC nummer en voltallig adres voor me waar ik alles kan overschrijven :)
IBAN en BIC heb ik nodig omdat het een internationale overschrijving is.
Owja, voor ik het vergeet: een extra lunch, Pa heeft ook honger veronderstel ik ;)

Is het ook mogelijk om met 2 personen met 1 wagen deel te nemen?
Ik ga het meeste van de dag wel theorie / praktijk en vrij rijden volgen, maar Pa zou ook graag eens een stukje kunnen rijden als het mogelijk is :)

John

Citaat van: Laurenz.B op 31 juli, 2013, 17:47:23 PM
Is het ook mogelijk om met 2 personen met 1 wagen deel te nemen?
Ik ga het meeste van de dag wel theorie / praktijk en vrij rijden volgen, maar Pa zou ook graag eens een stukje kunnen rijden als het mogelijk is :)
Dat moet je denk ik even aan Bjorn vragen, zie zijn post van 4 post's boven de jouwe.

@ Maarten-Jan: Er komt nog een Belg met de naam Fonne bij. Die heeft zich als CRS lid opgegeven maar je vader was op vakantie dus het moest even wachten. Zodra dat lidmaatschap voor elkaar is zou hij zich opgeven voor Assen. Ik kwam hem tegen op Driving-Fun.  ;)

Maarten-Jan Mulder

@Laurenz, zie PB, voor het andere inderdaad Bjørn even vragen, we proberen dat dit jaar mogelijk te maken.

@John, top! Hij mag zich sowieso wel inschrijven, dan gewoon bij lidmaatschapsnummer even L00?? ingeven dan komt
het goed. (en uiteraard het bedrag voor leden overmaken  :) )