DaveR, ook even voorstellen, nu met Megane III RS

Gestart door DaveR, 21 mei, 2013, 18:53:48 PM

Arnold Naber

geel carbon zou ik niet doen..

Ik zou zeggen logo's eraf en dan carbon logo's erop.. kan ik je wel aan helpen (echte carbon van streamline)

DaveR

De reden dat ik gele carbon zou nemen is dat het volgens mij iets subtieler is dan gewoon carbon op een gele wagen. Vroeger al een gele Volvo 850met geel carbon onderdelen gezien en dat stond wel leuk ( alleen is dat geel wel totaal anders dan bij de Megane)

Laurenz.B

Kleine insteek: al eens aan kevlar gedacht?
echt vette megane RS trouwens /worship

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

DaveR

Is volgens mij redelijk prijzig en zou ook niet weten wie dat kan maken.

AnthonyRS

Ik zou ze lekker wrappen, veel goedkoper dan echt carbon en netter dan plastidip.

DaveR

Op Zondag 22/6 ben ik naar Abbeville Frankrijk geweest, had vorig jaar een Wonderbox cadeau gekregen en nu maar beslist om daar met een Nissan GTR zelf op circuit te gaan rijden.

S'morgens om half 9 vertrokken en in 1 keer naar daar gereden, ging goed alleen laatste half uur toch een beetje last van de rug gekregen. RS is best wel zuinig 8,1/100km, op de terugweg met fille is dit opgelopen naar 8,2.

Wat een monster is zo een GTR, rijd echt heel fijn.

Op de parking volgende nog tegengekomen

DaveR

Ondertss ook nog een leuke upgrade gehaald en geplaatst tijdens onderhoud aan de wagen.

sitechris

Check mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Marcel

DaveR

DaveR

Was zeker leuk met de Nissan,  ontzettend leuke en snelle wagen.  Rondjes waren veel te snel voorbij. Leuke was dat wanneer de instructeur na 1 ronde door had dat je wel wist waar je me bezig was je gewoon je gang liet gaan

Maarten-Jan Mulder

DaveR

Alweer een tijdje geleden dat ik hier nog iets nieuws gepost heb.

Na opnieuw problemen met mijn turbodrukmeter een nieuwe geplaatst

Verder ondertss ook een blackvue DR650GW-2CH dashcam geplaatst, op zich een goed toestel, heb die genomen met 32gig memory card maar als je hem ook in parkmode gebruikt en ook op werk laat opnemen wordt 32 gig eigenlijk iets te krap voor opname op 8h