Vergeten of nooit aangemaakt? Ant1=Antoine

Gestart door antoine, 05 juli, 2013, 21:04:27 PM

antoine

Vrijdag een kleine bestelling geplaatst bij Pro Flock.. samen met het nieuwe stuur moet dat een mooie effect gaan geven (hoop ik)

antoine

Mijn 'nieuwe' dashboard delen:

en het opnieuw beklede stuur in 2 kleuren, wat niet erg duidelijk opvalt op de foto.

Maarten-Jan Mulder

Mooi geflockt, zal vast mooi staan als het in de auto zit.
Was het stuur slecht dat het opnieuw bekleed moest worden of ging het om de 2 kleuren?

antoine

Zoals bij elk stuur liet ook bij deze de verf los. Volgens de bekleder is het echter wel echt leer. Nu zit er kwaliteits leer op waarvan niet alleen de bovenkant voorzien is van een kleur.

Maarten-Jan Mulder

Klopt, zelfs in de goedkopere modellen is het vaker wel dan niet echt leer. In de duurdere modellen zo als de GT sowieso altijd leer.
Ziet er weer netjes uit, kwaliteit van de verf is belangrijker dan de kwaliteit van het leer (zweet en ringen beschadigen de verf, zo lang de verf goed blijft, blijft het leer ook goed  :) )

antoine

Dit was echt handwerk. Ik ga morgen het stuur ophalen en krijg dan meteen 21 foto's van de werkzaamheden.

antoine

Vandaag het stuur opgehaald. Ik had gedacht dat het kleur verschil iets duidelijker zichtbaar was, maar ik vind het zo ook goed.
Dit was ongeveer 8 uur handwerk.

Marcel

Wat een priegelwerk moet dat zijn maar het ziet er netjes uit.

Roald

Stuur ziet er erg netjes uit zo, de geflockte delen zullen ook net een wat exclusievere uitstraling geven  :)
Anything worth doing is worth doing right

antoine

Je hebt de foto's gezien Marcel. Ik zal het niet kunnen denk ik.

Bedankt voor de reacties.

Marcel

Ieder zijn vak en een vrachtwagen geduld  !!

antoine

antoine

Citaat van: Bandencentrum Jan Steverink......... tevredenZaterdag kregen we bezoek van een klant uit het zuiden des lands die de afgelopen maanden de trillingen in het stuur van zijn Renault Twingo GT nergens weg gebalanceerd kon krijgen.
Al snel bleek een velg niet helemaal recht en een andere velg te vol met met zink geplakt te zijn. Opnieuw balanceren en de niet zo fijne velg naar achter bleek de oplossing. Op verzoek nog een uitlijn controle gedaan waarbij geen bijzonderheden werden gevonden. De klant liet later onder meer weten: 'Na iets meer dan 1,5 uur was alles geregeld en tijd om weer te vertrekken. Mijn ervaringen tot nu toe; ik voel geen trilling meer in het stuur. Conclusie: ik ben erg tevreden over de werkzaamheden van bandencentrum Jan Steverink in Apeldoorn.'

Marcel

Uitlijnen kan nooit kwaad,  gebeurt veel te weinig.

antoine

Omdat ik een trilling had wilde ik diverse dingen laten controleren. De uitlijning stond nog hetzelfde als 1 jaar geleden. Echter 1 velg was niet helemaal recht, de velg heeft een bekend bedrijf wel 'gericht' ... Maar goed, die ligt nu achter en heb nu geen trillingen meer in de auto.

Je moet wat als je deze ex Frans Verschuur velgen onder de auto wil hebben :-)
Blijkt ook dat 3 van de 4 velgen geen 'straat versie's' zijn. Ze zijn iets lichter en hebben geen gleuf voor montage van de centercap.