Vergeten of nooit aangemaakt? Ant1=Antoine

Gestart door antoine, 05 juli, 2013, 21:04:27 PM

antoine

Nee niet op het circuit. Het is echt een hobby Auto en misschien later iets speciaals met opvallende stickers.

Marcel

De linker heeft bestelnummer 7700438116 en de rechter is 7700737333

antoine

Gaaf! Bedankt voor de foto Marcel. De linker is de mooiste :-) , na de vakantie periode ga ik eens informeren/zoeken.

Dimitri RS

Maarten-Jan Mulder

O die dingen bedoelde jij Marcel, ja die zijn inderdaad een stuk mooier  ;D

ReinRacer

Welkom bij deze leuke Club, echt een fraai project.

vr. groeten van Rein.
CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

antoine

Vanaf volgend weekend heb ik weer een CRS waardig voertuig ipv de Seat. Er staat een Twingo gt te wachten op mij. Foto's komen wanneer ik mijn handtekening heb geplaatst.

Maarten-Jan Mulder

Roald

Nice gefeliciteerd man  8)
We zien de foto's wel verschijnen!
Anything worth doing is worth doing right

antoine

Vrijdag ga ik de handtekening zetten en dan komen meteen de foto's.  Over een uur of 2 is hij van mij :-)

Marcel

Fijne twingo is dat, 100 pk zorgt ervoor dat het een aangenaam scheurijzertje is, op mijn werk hebben we eenzelfde als huurauto, tijd geleden op cursus geweest, dus +-500 km kunnen rijden in 2 dagen met een twingo GT, de versnellingen zijn wel aan de korte kant gekozen naar mijn mening maar dat zorgt er wel voor dat de auto alert reageert op gasgeven.

antoine

Het viel me qua vermogen helemaal niet tegen Marcel. Een uurtje ervoor had ik in een dynamique gereden. Qua uitrusting (op een paar kleine dingen na) en zicht redelijk vergelijkbaar met de GT. Echter de extra 25 is erg goed merkbaar.

Snel wat foto's gemaakt afgelopen woensdag. Hopelijk wordt de Twingo Zaterdag afgeleverd.

Maarten-Jan Mulder

Mooi scheur ijzertje! Toch een stuk leuker dan de seat eerlijk gezegd...

antoine

De Seat was een vervoer middel dat 7 jaar heeft voldaan aan de eisen. Nu is het weer tijd voor iets anders.

antoine

Waarom bv geen Twinog rs.... Die zijn een 3 a 4000 euro duurder. Zwaarder, dus duurder en minder zuinig. Hij is wel sneller, ligt beter op de weg. Interieur is wat netter, al is het interieur van de gt zeker niet verkeerd. Is hij die extra 3 a 4000 euro waard.. voor mij niet. Ik heb de clio nog om plezier te maken.