" Barnfind" Lars Dijkstra R19 16V 1991

Gestart door larsdijkstra, 30 juli, 2013, 19:26:17 PM

larsdijkstra

zou deze rembekr ook kunnen?

Rembekrachtiger Renault Laguna ii grandtour 1.9 dci 100 F9q-754 8200100229a 03787408014
Onderdeel   Rembekrachtiger
Merk   Renault
Type   Laguna ii grandtour
Motorinhoud   1.9 dci 100
Motorcode   F9q-754
Type nummer   8200100229a 03787408014
Prijs   � 40,00

vind er ook op marktplaats heel veel, ook incl HRC. kan iemand mij vertellen welke types 1 op 1 geschikt zijn ?

Xabre

Ik denk dat niemand je dat hier kan vertellen helaas. :-X meten is weten

Maarten-Jan Mulder

De pedaal aansluiting is hetzelfde, maar de rembekrachter van een laguna II is weliswaar wat minder diep maar heeft een veel grotere diameter en gaat nooit passen.

Volgende stap heel veel poetswerk? ;)

larsdijkstra

ok ik kijk voor de 1,7/1,8 /diesel

ja al een stukje gedaan gister, wat een verschil! de binnenkant vd portieren zijn helemaal smetteloos, hagelwit. denk dat deze in DLD veel binnen heeft gestaan. alleen de bestuurdersstoel is gehavend, rest is als NIEUW! ook de portierbekledingen, echt ongelooflijk. foto's volgen

Maarten-Jan Mulder

larsdijkstra

no comment ;-)
alleen die katteharen!!! die zitten echt in de stof geweven!  :'(  wie ooit toegestaan heeft om behaarde dieren in auto's te vervoeren...

larsdijkstra

zelfs de drukknoopjes zitten er nog in...!  en kijk  naar die vloer onder de bank  /worship

Maarten-Jan Mulder

Lesley

Cool, ziet er netjes uit! Hoe is de onderkant?

Roald

Ziet er inderdaad goed uit, meer foto's aub  8)
En ja katten haren zijn er lastig uit te krijgen, heb ze bij mij na 5 jaar er ook nog steeds niet helemaal uit  >:(
Anything worth doing is worth doing right

larsdijkstra

onderkant is knetterhard! zo niet genoeg foto's?  :P  als de blauwe cabrio technisch klaar is kan deze naar buiten en dan de witte naar binnen haha! als ABS er uit is paar kleine dingen doen om even te bleren  (roll)

Dimitri RS

Xabre

larsdijkstra

skirts nog niet gechecked, moet nog. maar mijn gevoel zegt dat dit goed zal zijn, als je de rest vd auto ziet ;-)
maar meten is weten he?

Roald

Xabre heeft daar wel een punt, achter de skirts roesten ze het hardst, nog nooit een 16v gezien die daar geen roest had.
De mijne had het ook ondanks dat ie voor de rest puntgaaf was.
Anything worth doing is worth doing right