VROEMDAG 2013 Gehandicapte kinderen circuit Zolder (Belg.)

Gestart door Marcel, 22 oktober, 2013, 12:35:43 PM

Benjie

Citaat van: Laurenz.B op 23 oktober, 2013, 19:13:49 PM
Benjie, was jij het die achter pa zat aan te jagen toen die met met mijn Clio reed tijdens de 2de sessie? Pa kon een witte Clio RS lang voor blijven totdat een flesje water uit het deurvak viel bij het opkomen van het rechte stuk en hij even moest minderen om dat op te rapen.

Ik ben even aan het kijken op de filmkes maar denk niet dat ik dat ben.

henri5gt

Citaat van: Laurenz.B op 22 oktober, 2013, 22:16:35 PM
Tuurlijk niet ;)
Over wielen gesproken, was ik toch ff blij dat je een krik bij had 8)
Nogmaals bedankt ervoor :D

Heb trouwens ook nog wat pics van jou (nja, van iedereen eigenlijk.....zelfs pics van mn eigen clio op het circuit.....en ik die de foto maakt ??? )
tuurlijk, geen probleem hoor.. graag gedaan!

ik stuur je wel even 'n PM voor de foto's..
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

John

Citaat van: henri5gt op 23 oktober, 2013, 21:11:53 PM
zover ik weet was er maar èèn auto die schade had gereden (was wel 'n Honda, dus dat verklaart een hoop..)
;D

Entity

stond in sessie 2 van Group B ook een Golfje (blauwe circuit golf) aan de aan de voorlaatste bocht (dus voor de chicane aan de pitstraat / recht stuk) met blijkbaar schade aan de flank ? (en kind aan boord ...) is nog een Safety car voor uitgegaan samen met een takelwagen.

Laurenz.B

Die blauwe golf III dan?
was toch de enige blauwe golf.

Hier wat foto's  8)

De Honda malloten

Dikke Scooby

Close-up

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

Laurenz.B

Meer clio 16V's gezien op 1 dag dan ik gezien heb dit jaar..... wil toch zeggen dat ze zeldzaam aan het worden zijn

Entity en zn 19

Henri laat zijn 5gtt nog es uit na een tijdje.... vind ie leuk zo te zien ;D

Kevertje

Kwam nog iemand opdagen die ik nog kende
Focus RS met 500+PK op de voorwielen ???

MarcRS, en Pa die na 30 jaar het circuit van Zolder nog es opgaat (ik in de voormiddag en pa in de namiddag, organisatie deed er helemaal niet moeilijk over ;D)

leuk 205je

Maarten-Jan Mulder

Leuke fotos  8)

Zal wel een lekkere dweilbak zijn die focus trouwens, met het standaard vermogen heeft zo'n ding het al moeilijk genoeg  :P ;)
(hij zal vast iets aan het onderstel gedaan hebben  :) )

Laurenz.B

wss wel ;)
Ga nog ff snel 1 selectie foto's neerzetten en de rest smijt ik wel ergens op photobucket ;D

Laurenz.B

Dimitri die zich letterlijk in het zweet werkt, and he liked it ;D

MX-5

AX GTI, ding ging er goed vandoor

Fonne die er voor ging

Tesla

Kon het niet laten....  :D
had hem op het einde toch hehe :P
Ik ben de achterste gele, Kris rijdt vooraan ;)

Entity met zijn 19, nog eens :P

MarcRS, nog snel een rondje zetten ;D

Entity

Maarten-Jan Mulder

19 rules  /worship 8)

Is er trouwens geen helmplicht?  ???

Entity

niet tijdens het rijden met de kinderen (omdat er sterk de nadruk gelegd wordt op verantwoord rijden. schuivers maken en dergelijke is bijna gelijk zwarte vlag). Op de sessie vrij-rijden 's avonds (als bedankje voor de aanwezigheid) echter wel.

En ja, R19 rules zeker, ik zit enkel nog met iets te veel onderstuur naar me zin. De neus wilt precies de bocht niet in, of toch niet zoals ik vroeger met mijn clio kon gooien en smijten :)

Dimitri RS

ach er reden #$%^& mee.

- zoals inhalen in de binnenbocht (tis geen wedstrijd en je hebt iemand naast je)
- je gaat inhalen en vervolgens geven ze gas bij?!!! dan heb je keuze uirt vol in de remmen en gras meepakken of vol de andere auto in rijden.
nou dan weet je het wel.

een drukke stad in rijden met fietsers ed. is makkelijker dan met crash piloten op een circuit.

ReinRacer

Leuk filmpje waar je Laurenz snel voorbij ziet gaan.
In de middagsessie werd de Zwarte Supra en een BMW er zonder pardon uitgehaald door de wedstrijdleiding, vanwege gevaalrijk rijden"
Marc en ik hadden deze 2 "piraten" al in de gaten, en de wedstrijdleiding ook, deze letten er terecht elk jaar bijzonder streng op.
Gelukkig dit jaar geen ziekenwagen de baan op, maar wel diverse keren de sleepwagen, maar dat was voor de Honda en Peugeot race-club...

vr. groeten van Rein.

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Entity op 24 oktober, 2013, 11:43:32 AM
niet tijdens het rijden met de kinderen (omdat er sterk de nadruk gelegd wordt op verantwoord rijden. schuivers maken en dergelijke is bijna gelijk zwarte vlag). Op de sessie vrij-rijden 's avonds (als bedankje voor de aanwezigheid) echter wel.

En ja, R19 rules zeker, ik zit enkel nog met iets te veel onderstuur naar me zin. De neus wilt precies de bocht niet in, of toch niet zoals ik vroeger met mijn clio kon gooien en smijten :)
Ah oké, nog steeds niet echt verantwoord, een ongeluk zit in een klein hoekje en zelfs met 50 een dashboard koppen is niet bepaald prettig. Maar goed dat is een keus van de organisatie.

Wat voor onderstel heb je onder de 19? Er is veel mogelijk maar vergt wel wat aanpassingen om er een gooi en smijt auto van te maken  :)