-menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen-menu

Berichten - basjan

#1
en hij staat op kenteken als 16v
#2
Zoals hierboven genoemd , 990 kg
#3
ja dus daar ga ik is even achteraan.. lijkt me toch dat ze gewoon de fabrieksgegevens over moeten nemen...
#4
Ja dat zei de weegbrug
#5
nog even inhakend op de RDW

Gewoon jammer, iedereen loopt te klagen dat t zo slecht gaat met bedrijven. RDW is van t rijk en hebben een monopolie, dus wat hebben ze te vrezen ? helemaal niets. Waarom zouden we dan dat kleine beetje meer doen om onze naam ook goed te houden, en om niet overal als luie ambtenaar bestempeld te worden? gewoon helemaal niets.

ze zullen er overigens vast wel zijn hoor. Maar aan die zoektocht ga ik niet beginnen.
Ga er dinsdag weer heen en meteen over het gewicht beginnen, 1099 rijklaar lijkt me wel een beetje veel van het goede. Dat zou betekenen dat ik per kwartaal zo'n anderhalf keer meer ga betalen. 121,-- om precies te zijn. ik neem toch aan dat dit overgenomen dient te worden van de fabrieksgegevens van een 16v, namelijk 990 kg.
#6
Ik zeg inderdaad niet dat ze allemaal zo zijn maar op dag moment vond ik het gewoon erg jammer. Hele middag de inspanning leveren om het probleem op te lossen, ruim voor sluitingstijd aankomen en dan vriendelijk verwezen worden naar de website
#7
had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht  O:-)
#8
motorkapje misstaat m niet ! 8)
#9
een plaatje  /worship
#10
leuk bakkie !

beetje remmenvet op de naaf doen, blijft t allemaal netjes.
#11
afgelopen dinsdag naar de RDW geweest voor de omkeuring. alles goedgekeurd op 1 punt na. de CO waarde deze lag te hoog. afin, probleem zoeken lambda goed, dacht meteen aan de kat die nog wel eens goed dicht kon zitten dus de kat van de 1.4 er maar onder.


Kat vervangen, 16v kat zat er al onder. Nu de 1.4 kat. Na een stukkie goed vlammen aan de 4gas-meter gehangen en deze gaf stationair 0,00% aan ( mag 0,5 zijn) en op 2500tpm 0,02% (mag max 0,3 zijn)

Dus kom ik terug bij de RDW om 16:30u hadden ze alles al afgesloten en gingen ze naar huis terwijl de openingstijden toch echt 08:00 - 17:00u waren.
Wilden ze niet even het apparaat aanslingeren en t slangetje in de uitlaat hangen... jammer dit.. moest maar online een nieuwe controleafspraak maken... duurt een week voor 5 min werk.
ze zouden ook maar iets teveel doen :(
#13
haha dat doet mij ook herinneren aan dat tijdperk
#14
zo en dan zoals beloofd een paar kiekjes in de zomer modus







#15
Dankje! na wat gepruts, een vast gebakken tang aan het chassis (accu niet losgehaald), een nieuwe krimpkous en wat ander klein spul is het accu lampje wat gister opeens ging branden weer verholpen.

massa van de dynamo had klem gezeten tijdens montage en was op het bevestigings lipje afgebroken. ik dacht als we nu heel voorzichtig zijn kan ik de accu mooi laten zitten en ben ik al mn instellingen niet weer kwijt. helaas levert een leuke vonkenregen op. verder alles heel gelaten hoor:P een nieuwe kimpkous, een klemmetje en weer bevestigen... staat er alsof het een "kind kan de was doen" verhaaltje is maar ik kan je vertellen dat het een behoorlijke K*T-hoek is waarin je je moet wurmen.

knallen met dat beest !