Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Even voorstellen & Projecten / Re: Voorstellen Jacobt (Jaap) Megane 250 Cup 2012.
« Laatste bericht door Patrick RS Gepost op februari 16, 2019, 17:45:30 pm »
No thanks  ;)

Ik weet waar die terecht is gekomen. Echte liefhebbers iig  ;D
2
Even voorstellen & Projecten / Re: Voorstellen Jacobt (Jaap) Megane 250 Cup 2012.
« Laatste bericht door Jacobt Gepost op februari 15, 2019, 19:15:47 pm »
Alles verkocht richting Noor Holland.
Heb nog een cup onderstel met Eibach veren
3
Even voorstellen & Projecten / Re: Martijn's Mégane RS 250
« Laatste bericht door RikRace Gepost op februari 14, 2019, 21:06:09 pm »
Jammer Martijn, dat je waarschijnlijk Renault gaat verlaten. De circuitridders ten top!

Ik denk dat je te vaak bij Wouter in z'n 3-serie hebt gezeten, of niet? Is dat ook wat je zoekt dan?
4
Even voorstellen & Projecten / Re: Martijn's Mégane RS 250
« Laatste bericht door zoefrs Gepost op februari 14, 2019, 19:02:26 pm »
Een M135i/M140i gok ik 😉
5
Even voorstellen & Projecten / Re: Martijn's Mégane RS 250
« Laatste bericht door Maarten-Jan Mulder Gepost op februari 14, 2019, 14:24:50 pm »
PS4 blijft inderdaad echt een bijzonder fijne band! Goed desk research gedaan dus  8)

Je rijdt er ook al een mooi poosje in rond dus wat dat betreft is wat nieuws niet verkeerd natuurlijk  :)

De A110 heeft ook de aandrijving op de andere 2 wielen  ;) en zeer geschikt als daily  ;D
6
Even voorstellen & Projecten / Re: Martijn's Mégane RS 250
« Laatste bericht door MartijnGizmo Gepost op februari 14, 2019, 09:18:05 am »
Ik moest even graven om dit topic weer op te duikelen, maar er was dan ook weinig spannends te melden. Auto voornamelijk als vervoer gebruikt, wat ie overigens perfect doet!

Net bij een maatje van me in de garage geweest voor wat TLC, verse APK en 4 nieuwe Pilot Sport 4's om te beginnen:



Naar mijn mening echt de ideale band voor een snelle straatauto. De set die eraf kwam reed ik zo'n 22.000 km mee volgens mijn archief, inclusief de eerder genoemde Alpen-trip.



Daarnaast was de klem die aan de einddemper-vervanger zit nogal geroest. De buis zelf is van RVS, maar de klem niet, dus die zag er niet zo fris meer uit na ruim 2 jaar. Maar ff een nieuwe erop dus.



Daarnaast vond ik de auto soms net niet helemaal mooi turbodruk opbouwen, vooral als je bijvoorbeeld bij 100 in 6 accelereert, wat bij druk snelwegverkeer nogal eens voorkomt. Geen foutcodes oid, maar ik wil dat soort dingen altijd graag in topstaat hebben. Volgens mijn deskresearch zou dit door de N75-klep kunnen komen dus die vervangen en inderdaad, weer helemaal mooi soepel nu! /worship

Maarrrrr... met dit komt wel het einde in zicht voor dit avontuur. Een fantastische auto, ik kan niet anders zeggen, maar ik wil toch graag eens een vervoermiddel met aandrijving op de andere twee wielen, dus deze gaat in de verkoop! Nou zie ik een beetje op tegen dat geleur, maar daar moet ik dan maar even doorheen bijten. ;D
7
Even voorstellen & Projecten / Re: Clio II RS 182
« Laatste bericht door Marcel Gepost op februari 11, 2019, 15:07:18 pm »
De originele borg ringen waren weg geroest.
Renault levert de borgringen niet los dacht ik dus ben ik voor een doosje van 25 bij een of ander scooter paleis uitgekomen.
De borgring is officieel een starlock borgring.
8
Even voorstellen & Projecten / Re: Clio II RS 182
« Laatste bericht door Sjaakie Gepost op februari 11, 2019, 14:56:02 pm »
Dat is een handige tip om naar te kijken naar de binnenbumper. Heb het met mijn 182 ook.
9
Even voorstellen & Projecten / Re: Clio II RS 182
« Laatste bericht door Marcel Gepost op februari 11, 2019, 10:10:07 am »
Het rammelen was een kwestie van zoeken.
10
Even voorstellen & Projecten / Re: Clio II RS 182
« Laatste bericht door Maarten-Jan Mulder Gepost op februari 11, 2019, 07:10:01 am »
Mooie slofjes  8) dat moet echt enorm irritant zijn die binnen bumper, gokje waardoor het kwam of wist je dat het vaker voor komt?
Pagina's: [1] 2 3 ... 10