Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Even voorstellen & Projecten / Re: Megane II RS Trophy
« Laatste bericht door Martijn106 Gepost op Vandaag om 12:45:56 »
Climate control heb ik ja. Zal eens kijken of ik het originele schermpje weer aan kan sluiten, anders even uitlezen.
2
Techniek / Re: 630 cc injectoren
« Laatste bericht door Maarten-Jan Mulder Gepost op Vandaag om 12:38:03 »
Dat is aan het gewicht te danken Ger, dat is ook de reden dat de A110 zo ontzettend snel is. Met deze opties en een goede mapping van tutuur of fastchip ga je er wel aanzienlijk op vooruit, zeker omdat je relatief meer wint in je pk/kg verhouding vanwege het lage gewicht.
3
Renault Clio RS / Re: Kortere antenne
« Laatste bericht door Patrick RS Gepost op Vandaag om 12:24:32 »
Peugeot heeft kleintjes. Die zijn wel netjes.
4
Techniek / Re: 630 cc injectoren
« Laatste bericht door nagel Gepost op Vandaag om 11:51:23 »
Ik wil een mapping op maat, gebaseerd op de aanwezigheid van een 70 mm GT Performance downpipe, een 60 mm grote Pro Alloy intercooler+ 630 cc injectors. Moet plaats vinden in het voorjaar, bij wie? of Fastchip, of Tutuur (Dekker), hangt af van hun beschikbaarheid. Waarom, een beetje flauw misschien, ik kan de nieuwe snelle bolides van mijn autovrienden clubje, A 110, Honda Type R, Mercedes A45 niet meer bijhouden. Wellicht dat het met een nieuwe mapping enigszins lukt om deze zeer snelle jongens, wat betreft acceleratie,een beetje bij te benen. Met deze groep gaan we  meerdere malen per jaar naar het buitenland (bergebieden, Alpen enz), totaal met 7-8 wagens waaronder de genoemde drie zeer snelle bolides.
Trouwens zo slecht presteert de R26.R met downpipe, intercooler en ZIP nou ook weer niet. Voor de Megane 3 RS van een vriend met 290 pk (met Fastchip en Akropovic) doet hij niet onder, zijn zeer aan elkaar gewaagd.
5
Renault 5 Alpine / Re: werkplaatshandboeken
« Laatste bericht door Posse Gepost op Vandaag om 09:24:14 »
Hallo,

inscannen is natuurlijk ook goed !

Bedankt dat je de moeite wil doen.

Erik
6
Renault 5 Alpine / Re: werkplaatshandboeken
« Laatste bericht door Maarten-Jan Mulder Gepost op Vandaag om 07:29:06 »
Ik weet vrijwel zeker dat mijn vader er één heeft liggen, uiteraard wil die er niet vanaf maar ik kan wel kijken of ik hem voor je kan inscannen als dat voldoet?
7
Verslagen / Re: Hogere Rijvaardigheidsdag 14-10-2019 in Assen
« Laatste bericht door RikRace Gepost op Gisteren om 23:06:00 »
Mooie beelden Leroy!! Die camera werkt prima  /worship
8
Verslagen / Re: Hogere Rijvaardigheidsdag 14-10-2019 in Assen
« Laatste bericht door Marcel Gepost op Gisteren om 20:45:02 »
Het was weer een aangename dag  :)
9
Techniek / Re: 630 cc injectoren
« Laatste bericht door Redacteur AM Gepost op Gisteren om 20:28:56 »
Henk heeft in Goes mijn R26.R geremapped nadat ik een grotere intercooler had aangeschaft en deze had laten monteren. De ZIP-mapping is daarbij weg-gezapt. Het kan natuurlijk aan de intercooler liggen, maar pas na de 2e chipbehandeling werd de auto merkbaar veel krachtiger en sneller. De claim van 268pk van ZIP geloof ik met terugwerkende kracht echt niet niet, op de dyno bij Tovami kwamen we op 260 pk en 400 NM uit.
Dat Henk niet doorlopend in Nederland is, heb ik niet als een probleem ervaren. Mijn 2 liter Laguna GT dCi wist 'ie tot 200pk en 440 Nm te kietelen, mis hem nog dagelijks... (de Laguna dan hè, niet Henk...  ;))
En voor beide auto's heb ik een aparte afspraak kunnen maken voor de chipkuur, buiten de dynodagen om (maar wel rondom de dynodagen!)
10
Techniek / Re: 630 cc injectoren
« Laatste bericht door Jacob Priem Gepost op Gisteren om 20:18:58 »
Fastchip zit niet in Goes, daar vind het rollen / afstellen plaats bij Tovami Dynocenter. Zoals je kan zien op de site van Fastchip zelf (bij de contactgegevens. waar ook een contactformulier staat) woont Henk niet meer in nederland, maar de filipijnen. Hij komt echter nog wel een aantal keren per jaar naar nederland om dynodagen te doen, zie de site van de RTC. Afgelopen 31 augustus was er nog eentje.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10