Ervaringen DF trackday 10 juni 2014

Gestart door John, 13 juni, 2014, 14:27:21 PM

John

Samen met Rein een trackday gedaan bij DrivingFun. Helaas voor ons was het erg druk waardoor we niet veel vrije rondjes hebben gehad. Dit omdat in vergelijk met onze Twingo RSen de rest toch wel veel sneller waren.  :P

Maar m'n RS Sport monitor werkt. In een van de weinige vrije rondjes als snelste ronde een 2.30.8 geklokt. Ach, met 133 pk en een passagier wel aardig hoop ik.  :-[

Ik heb ook nog 2 filmpjes met de GoPro gemaakt maar daarna ging die stuk. Vermoedelijk een firmware probleem. Inmiddels een firmware update gedaan en hij werkt vooralsnog weer. Zal als ik tijd heb eens kijken of ik wat van die filmpjes kan maken. Zit niet heel veel bruikbaar materiaal bij omdat we meer bezig waren om snellere deelnemers voorbij te laten als zelf lekker rijden.

Rein heeft nog wat foto's gemaakt dus hopelijk kan hij wat posten hier.

Dimitri RS

Ofwel hoe meer 5jes twingo's clio's peugeot 205 etc des te meer wij domineren?  :P

ReinRacer

Hier de Foto's van de DF (Race) TRACKDAY op het circuit van Zandvoort waar John en ik waren.
Diverse race teams aanwezig met o.a. BMW, Porsche, Saker, Radical, Caterham, Westfield, Lotus, Renault, Peugeot, VW.

Vr. groeten van Rein.
-----------------------

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

John

John

Citaat van: Dimitri RS op 13 juni, 2014, 19:22:54 PM
Ofwel hoe meer 5jes twingo's clio's peugeot 205 etc des te meer wij domineren?  :P
Inderdaad Dimitri.  :) Vrijdag 18 juli ga ik met Rein tijdens de DF avondsessie eens kijken op Zandvoort hoe het er dan aan toe gaat. Misschien leuk om daar te meeten?   

Dimitri RS

Citaat van: John op 14 juni, 2014, 21:51:39 PM
Inderdaad Dimitri.  :) Vrijdag 18 juli ga ik met Rein tijdens de DF avondsessie eens kijken op Zandvoort hoe het er dan aan toe gaat. Misschien leuk om daar te meeten?

moeten ff kijken of dat gaat lukken > gister ontving ik een mail dat we met de fanfare wellicht gaan optreden op 18juli tijdens de 4daagse in Nijmegen, meer duidelijkheid heb ik deze week.

jochem de haas

Citaat van: Dimitri RS op 16 juni, 2014, 08:51:42 AM
Citaat van: John op 14 juni, 2014, 21:51:39 PM

moeten ff kijken of dat gaat lukken > gister ontving ik een mail dat we met de fanfare wellicht gaan optreden op 18juli tijdens de 4daagse in Nijmegen, meer duidelijkheid heb ik deze week.

Kan je dat niet afblazen dan ?

Gehee :P

Marcel

John

Dimitri RS

jochem de haas

Dimitri RS

Citaat van: jochem de haas op 17 juni, 2014, 22:58:03 PM
Solly

solly?! was het een belediging? nee toch

solly mag wel tegen Spanjaarden en Australiers :)