Leroy - Twingo 1.5 DCi Night & Day 119pk

Gestart door Leroy, 26 oktober, 2014, 21:18:59 PM

Leroy

Was te lang geleden, dus ik dacht ik ga maar weer eens naar Zandvoort.  :hysterisch:

Jan Twingo RS Gordini

Leroy

In Juni naar Zandvoort geweest

Leroy

Afgelopen maandag op een nat Zandvoort geweest. Ging best lekker.

Leroy

Hierbij mijn dashcam beelden van de ATD 2022

Instructie 1

Instructie 2

Vrijrijden 1

Vrijrijden 2

Maarten-Jan Mulder

Weer mooie beelden Leroy! Wat voor camera gebruik je?

ShuggieDiesel

Heel gaaf om te zien, Leroy! Ook mooi dat je picture-in-picture voor en achter laat zien.

In de titel van je video's staat alleen dat het om 17 oktober 2021 gaat i.p.v. 2022... :azn: 
Renault Megane Estate 1.5 dCi (2013)
Renault Megane RS 265 (2012)

Leroy

Wow dat is echt slecht van mij  :tongue: . Datum is aangepast. Bedankt!

Maarten-Jan, merk en type staan rechts onderin de video. Het is een BlackVue DR750S-2CH.

John

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Leroy op 19 oktober, 2022, 13:27:50 PMWow dat is echt slecht van mij  :tongue: . Datum is aangepast. Bedankt!

Maarten-Jan, merk en type staan rechts onderin de video. Het is een BlackVue DR750S-2CH.
Goed spul dus! Op een 4K laptop scherm zijn die letters heel klein  :rolleyes:

Leroy

Zeker goede beeldkwaliteit. Paar minpuntjes zijn dat de achter camera maakt opnames van 59 seconden en voor camera 60 seconden. Hierdoor valt het beeld achter elke minuut even weg. Ander nadeel is het geluid. Zodra de microfoon een luid geluid hoort gaat het volume omlaag. Zodra het geluid weer normaal is gaat de microfoon langzaam het volume weer verhogen. Als ik over curbstones heen rijd hoor je dat. Luid geluid volume omlaag en daarna komt het volume langzaam terug. Voor beide nog geen oplossing kunnen vinden.

Maarten-Jan Mulder

Dat is wel onhandig inderdaad en dat van de microfoon kan vast met een firmware update opgelost worden. Ik zou er een mailtje aan wagen, sommige fabrikanten luisteren naar hun gebruikers...

Leroy

Gezien de ATD vrij nat was en het afgelopen weekend wel mooi was een dagje wezen vrijrijden.

ShuggieDiesel

Was zeker een mooie dag op Assen, Leroy. En leuk om elkaar weer tegen te komen!
Renault Megane Estate 1.5 dCi (2013)
Renault Megane RS 265 (2012)