raamlikkers voor r19 16v 1991 hatchback

Gestart door larsdijkstra, 09 juni, 2015, 07:27:59 AM

larsdijkstra

Heeft iemand of weet iemand nog raamlikkers voor bovenstaande auto? Gaat om een 3 deurs.
Passen evt raamlikkers van een clio l uit die jaren of de megane daarna? Ik vind het niet erg om raamlikkers die passen aan te passen in lengte bv. Dank vast

Maarten-Jan Mulder

originele raam likkers zijn in elk geval niet meer leverbaar (ik heb ooit de allerlaatste voor de 5 deurs besteld, lag nog 1 set in frankrijk, voor de 3 deurs waren toen al op).
Ik zou eens een megane I van dichtbij bekijken, meeste kans dat het passend is gezien dat onderhuids nog grotendeels R19 is.

larsdijkstra

Ja zat ik ook aan te denken. En wellicht van een 19 op de sloop. Die van de witte van mij zijn echt kapot, scheuren aan de achterkant helemaal los nu. Dus exemplaren met wat bobbels die wel heel zijn is ook een optie  ;D. Zal eens kijken bij Renault slopers. Weet iemand waar sowieso nog 19's staan?

Maarten-Jan Mulder

Denk dat de meeste sloop 19's er erger aan toe zijn, als je nog 19's op de sloop kan vinden wat ook al erg moeilijk wordt.

Roald

Blij dat ik 5 jaar geleden links en rechts bij mijn 3 deurs toen alles vernieuwd heb, was toen nog te krijgen.
Al kostte dat wel een klein fortuin.

Sloop 19's zal het ook niet worden vrees ik, die zijn er inderdaad meestal erger aan toe.
Zou zoiets niet custom gemaakt kunnen worden ?
Anything worth doing is worth doing right

Maarten-Jan Mulder

Raamrubbers is vast wel wat voor te vinden, die zijn niet heel bijzonder, de raam likkers is wat moeilijker.

16valves

Raamlikkers van een megane heb je niet veel denk ik, zijn heel anders...

Maarten-Jan Mulder

toevallig v/d week even een megane I van dichtbij bekeken, die van de voorste deur zijn wel geschikt, zelfs de hoek v/d b-stijl is hetzelfde.
Die van de achterdeur is lastiger i.v.m. de vorm van het laatste ruitje dus dat gaat niet werken.

larsdijkstra