Collection Francaise 19 juli 2015

Gestart door John, 08 juli, 2015, 06:45:59 AM

John

Gaat er nog iemand naar het Collection Francaise evenement bij Classic Car Park in Boxtel? Ik ga samen met Rein daar kijken.  :)

ReinRacer

Citaat van: John op 08 juli, 2015, 06:45:59 AM
Gaat er nog iemand naar het Collection Francaise evenement bij Classic Car Park in Boxtel? Ik ga samen met Rein daar kijken.  :)
Lijkt een reuze leuk evenement beste John. Ik heb er nu al zin in!! Staat onze Club Renault Sportives er ook met een Stand? Zou leuk zijn!! (Y)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gratis toegang voor de eerste 100 Franse auto's.
Meld je nu aan met je Franse auto om in aanmerking te komen voor gratis entree voor de bestuurder voor het festival inclusief het museum. Dat scheelt minstens 9,50, dus dat is de moeite waard. Ga naar de ticketshop en vraag deze kaart aan.
Collection Francaise

Op zondag 19 juli 2015  vindt de tweede editie van het evenement "Collection Francaise" plaats. Dit evenement wordt georganiseerd door Classic Park Festivals. Collection Francaise is gericht op de liefhebber en/of eigenaar van een Franse klassieke of exclusieve auto. Op de locatie van Classic Park kunt u genieten van vele Franse auto's in alle uitvoeringen.

Gratis fotoshoot tijdens de festivals
Tijdens de Classic Park Festivals bieden we u een mooie kans om samen met uw auto vereeuwigd te worden. Bij Classic Park is een mooie fotolocatie ingericht waar Emoi Photography de shoot zal verzorgen. Aanmelden kan op de dag zelf ter plaatse.

Klassieker geschorst? Toch welkom in Boxtel!
Sinds dit jaar hebben klassiekers tussen 25 en 40 jaar oud te maken met een belastingheffing. Zeker klassiekers met een LPG of Diesel installatie gaan fors meer betalen, zodat een deel van onze bezoekers besloten hebben om de klassieker te schorsen. Voor deze gevallen blijft de evenementenregeling van kracht, zodat...

http://frans.classicparkfestivals.nl/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Michael Verheijen

Ik ga het in de gaten houden! Ziet er uit als een leuk evenement!

John

Maar staat de clubstand hier nu ook?

Marcel

ReinRacer

Citaat van: Marcel op 10 juli, 2015, 06:13:51 AM
Goeie vraag John.
Zou wel prima zijn als de CRS er met een stand vertegenwoordigt zou staan, het is een soort "veredelde" Franse Autodag! !

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: John op 09 juli, 2015, 23:24:18 PM
Maar staat de clubstand hier nu ook?
Deze zal hier niet staan John.

ReinRacer

FLAT-OUT and FEARLESS!!

John

Inderdaad jammer. Een event met alleen maar Franse auto's, daar moet de club toch bij zijn.  ;)

Ik heb mijn auto aangemeld als thema auto en heb inmiddels bevestiging gekregen dat de Twingo en ik gratis toegang hebben.  :)

Maarten-Jan Mulder

De club moet ook keuzes maken in waar we wel en niet bij zijn, we kunnen niet overal bij zijn.
(in de vakantie periode is het nog lastiger maar dat hoef ik niet te benoemen hoop ik).

ReinRacer

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 11 juli, 2015, 20:00:36 PM
De club moet ook keuzes maken in waar we wel en niet bij zijn, we kunnen niet overal bij zijn.
(in de vakantie periode is het nog lastiger maar dat hoef ik niet te benoemen hoop ik).
Duidelijke uiteenzetting van jou als CRS-bestuurslid beste Maarten-Jan, daar op de Collection Francaise in Boxtel,  zullen John en ikzelf onze Club Renault Sportives dan vertegenwoordigen als leden.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Sjaakie

Ik ben aanstaande zondag ook present.

ReinRacer

Citaat van: Sjaakie op 12 juli, 2015, 21:33:10 PM
Ik ben aanstaande zondag ook present.
Toch nog een aardige vertegenwoordiging van de CRS leden op de Collection Francaise 19 juli 2015 bij de Classic Car Centre te Boxtel, bijzonder leuk!

FLAT-OUT and FEARLESS!!

John

Michael komt ook met zijn Clio 3 RS

Michael Verheijen