Kortingscode Concours d’élégance op het Loo op 1 en 2 juli 2017

Gestart door John, 29 maart, 2017, 22:01:45 PM

John

Evenals voorgaande edities wordt door Renault Nederland een korting gegeven op de toegang tot het "Renault design & innovatie en Alpine Concours d'élégance 2017". In de volksmond het Concours d'élégance op het Loo op 1 en 2 juli 2017, maar het aantal kortingscodes is beperkt. Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Ga naar:

http://www.thetrial.nl/tickets/tickets-concours-elegance-2017

Selecteer het aantal gewenste kaarten en vul onderaan bij coupon code de volgende code in: REN17CDE13 (hoofdletters)
Druk op volgende en je krijgt boven in het scherm je korting te zien.
Volg de verdere stappen om de bestelling af te ronden.

Maarten-Jan Mulder

John, we krijgen als club ook nog een kortingscode, zodra deze bekend is zullen we deze uiteraard delen  :)

Willeon de Zoete

-Renault 5 GT turbo verslaafd-

Maarten-Jan Mulder

De code die wij gekregen hebben is dezelfde als bovenstaande code, hij wordt ook nog in het AM vermeld (voor de mensen die niet zo internet actief zijn   ;) )

John

Klopt Maarten-Jan, ik heb deze kortingscode van een bevriende Renault club waar ik ook lid van ben. Vanwege het beperkte aantal dacht ik "laat ik het maar zo snel mogelijk delen".  ;)

Maarten-Jan Mulder

Chris

John

Michael Verheijen

In de uitnodiging van dit jaar staat dat er een dresscode is... Misschien alleen geldig voor mensen met oldtimers of auto's die op de expositie staan. Geldt zoiets ook voor de gewone burger!? Was er vorig jaar ook zo'n dresscode? Aan de foto's te zien viel het wel mee.. ;)

larsdijkstra

Nee hoor, het is leuk als je het doet maar hoeft niet! Tot morgen bij Alpine  ;)

Michael Verheijen

Dank je voor je antwoord. Ik heb een kaartje voor zondag gekocht, dus wellicht tot zondag! :D

John

larsdijkstra

Leuk! Ik ben bij Alpine  ;). Wie weet ben ik druk, andere kletsen we even daar

John