Megane II RS Trophy

Gestart door Martijn106, 22 mei, 2019, 14:56:54 PM

Maarten-Jan Mulder

Wat een uitzichten zeg  /worship Je verkeerde - kwa auto's - in elk geval in goed gezelschap  ;D

Roald

Prachtige plaatjes en omgeving zeg!  8) /worship
En dat hele smalle bruggetje wow!
Anything worth doing is worth doing right

Martijn106

Citaat van: Roald op 13 oktober, 2021, 08:43:32 AM
Prachtige plaatjes en omgeving zeg!  8) /worship
En dat hele smalle bruggetje wow!
Dat bruggetje was wel even zweten. We kwamen onbedoeld op een weg uit die steeds minder asfalt werd, en steeds meer zand en stenen. Na 2km stuiteren en schrapen kwamen we bij dit bruggetje uit. Pasten er gelukkig net overheen. Konden daar ook niet keren om weer terug te rijden, dus hadden we anders achteruit 2km weer bergop door de ellende terug gemoeten haha. Toen enorm kut, nu kunnen we er om lachen.

De Michelin PS4S zijn ondertussen weer aan het eind van hun latijn (<2mm), dus dit weekend maar vast de winterwissel gedaan.

Adrian

Prachtige trip!  /worship /worship Al aardig wat van op insta zien voorbijkomen. Geweldig.  (roll)

Martijn106

Ondertussen weer een tijdje verder en weer wat dingen verzameld. Op het wensenlijstje stond nog een R26.R spoiler, die via RS Dynamics besteld en via via in kleur laten spuiten. Ook een grotere intercooler gekocht bij GTPerformance. Als de bumper er dan toch af moet, ook een nieuw setje koplampen gekocht. Dan hoef ik maar 1x de bumper eraf te halen. Nu nog tijd vinden om het te monteren :)

Roald

Lekker bezig en leuke upgrades  8) 8)

John

Maarten-Jan Mulder

Die spoiler gaat ontzettend gaaf staan  /worship Setje frisse koplampen ook altijd goed en dat is een flinke jongen die intercooler  8)

Martijn106

Ondertussen zit de spoiler er op. 4 gaten boren in de kofferklep was wel even spannend.

Voor

Na

Roald

De spoiler kleed de auto mooi af  8) 8)

Slowride

Mooie upgrade's Martijn! Hoe is de kwaliteit van de intercooler?

Martijn106

Citaat van: Slowride op 30 januari, 2022, 13:18:22 PM
Mooie upgrade's Martijn! Hoe is de kwaliteit van de intercooler?
Voor zover ik kon beoordelen gewoon goed. Lasnaden zagen er goed uit. Montage moet nog gebeuren, maar tegen de tijd dat het zover is zal ik updaten over de fitment.

Martijn106

Afgelopen weekend was het heerlijk weer, dus lekker dagje geknutseld.

De intercooler vervangen voor een groter exemplaar van GT Performance. Ook meteen de hard pipe kit gemonteerd.

Citaat van: Slowride op 30 januari, 2022, 13:18:22 PMMooie upgrade's Martijn! Hoe is de kwaliteit van de intercooler?
Fitment was top! Kon de intercooler er zo ophangen, kwaliteit voor zover ik kan beoordelen ook gewoon goed. Voor het geld zeker de moeite waard.

Merkt dat de auto feller is in lage toeren en door de hele midrange. Ben erg benieuwd naar de resultaten na het mappen.

Setje nieuwe koplampen gemonteerd aangezien de bumper er toch af moest.

Neus kijkt een stuk frisser met de nieuwe lampen. Intercooler zie je ook mooi zitten.

En nog een fototje met de zomerset, met deze wielen komt de zomerset een stuk beter tot z'n recht.

Maarten-Jan Mulder

Die nieuwe koplampen zijn wel de moeite waard! Mooie intercooler ook  :cool:

Martijn106

Het was weer tijd voor nieuwe banden. Had Pilot Sport 4S er onder en die beviel super, wilde ik weer voor gaan maar toen zag ik dat de PS5 ook al beschikbaar was. Die was €60 per band goedkoper in mijn maat, 4x €60 tikt nogal aan dus makkelijke keus :)