Hogere Rijvaardigheidsdag 14-10-2019 in Assen

Gestart door RikRace, 14 oktober, 2019, 21:10:36 PM

RikRace

Een fantastische dag mogen beleven, met leuke wisselende omstandigheden, van droog naar nat en weer naar droog.

Organisatie -> BEDANKT!!!  /worship.

Onboard 1: Achter Chris Larrewijn in de Clio Williams (Instructeur): https://youtu.be/Zuu6CDt9w7I

Onboard 2: Vrij rijden in natte en opdrogende omstandigheden: https://youtu.be/KK_R31PSrNU

<>RenaultSport<>

Tutuur

Mooi opkomst en goede tijden! Ik zie dat Pim en Rob flink aan elkaar gewaagd zijn :)

Leroy

Marcel

RikRace

Mooie beelden Leroy!! Die camera werkt prima  /worship
<>RenaultSport<>

Leroy

De camera werkt bijna perfect. De camera voor maakt filmpjes van 60 seconden, achter 59. Hierdoor zit er op de beelden achter een hapering in bij het aan elkaar plakken van alle beelden. Maar de camera voor werkt prima, zo goed als geen hapering tussen de beelden te ontdekken.

John

EelcoMegIIPh2RS225

Mooide Videos Leroy! Dank. Leuk om mezelf achter jou te zien staan en rijden in je eerste video. Groet Eelco
Sinds feb 2011: Peugeot 106 GTI 1996 118>128pk 5handbak LuciferRouge
Sinds apr 2015: Volvo V70 R 2003 300>335pk 6handbak Zwart Atacama RTI Tel Sub 18"Pegasus
Sinds juli 2017: Renault Megane II Phase 2 R.S. Renault Sport 2006 225>261pk 6handbak Blauw // K-Tec uitlaat, FastChip, Michelin Pilot Sport

Chris

Leuk om te zien dat mijn oude ClioRS weer is opgedoken tijdens een club event!

Marcel

Citaat van: Chris op 23 oktober, 2019, 10:04:32 AM
Leuk om te zien dat mijn oude ClioRS weer is opgedoken tijdens een club event!

De bordeaux rode  ?

Chris

Juist, met dat 182 kontje.

Enig idee van wie die nu is Marcel? En begreep ik nou goed dat die schade heeft gereden?

Marcel

Andries Verwoerd is nu de eigenaar.
Híj gleed inderdaad langzaam de banden in.
Motorkap gedeukt,  viel verder wel mee gelukkig.

m1n1 (Jasper)

Nou, ik ben ook lekker optijd :-)
In afwachting van de volgende hier m'n filpje uit 2019