Even voorstellen: Ruud - Megane RS 280 EDC

Gestart door GT4Ever, 11 maart, 2021, 11:49:04 AM

GT4Ever

Hallo CRS leden,
Ik ben sinds enige minuten nieuw lid van jullie mooie club. Mijn naam is Ruud maar online ben ik beter bekend als: GT4Ever. Ik woon in Amersfoort en ben in het bezit van een Megane 4 RS.

Mijn auto verleden in het kort:
Na een tijdje in het bezit te zijn geweest van een Toyota MR2 en lid te zijn geweest van bijhorende club heb ik een uitstapje naar Oostenrijk gemaakt. Helaas kon hierbij de MR2 niet mee. Na verkoop van die auto ben ik op zoek gegaan na iets nieuws. In Oostenrijk viel mijn oog al snel op de Megane 3 RS. Helaas is in Oostenrijk de wegenbelasting gekoppeld aan vermogen, en alles boven 200pk wordt al snel een dure business. Na wat verder zoeken ben ik toen uiteindelijk bij een Megane 3 TCE180 uitgekomen (een niet GT). Ik heb 6 jaar lang met veel plezier met die auto gereden, maar in mijn achterhoofd bleef de gedachte aan een RS toch spelen. Enige tijd geleden ben ik weer teruggekomen naar Nederland, en is een auto met wat meer power dus weer een mogelijkheid! Ongeveer een half jaar gelden ben ik eigenlijk gaan kijken voor een Megane 3 RS, maar ben ik de showroom bij van Ramshorst verliefd geworden op een witte Megane 4 RS. Ik heb nog steeds een zwak voor de Megane 3, maar 4 deuren en de meer dagelijkse bruikbaarheid van de Megane 4 hebben met uiteindelijk toch over de streep getrokken om voor het nieuwere model te gaan  ;)

Met mijn Toyota MR2 deed ik graag mee aan ritjes en meetings, en ik hoop daar dus ook hier bij jullie actief aan deel te kunnen nemen  ;D

Ik heb sinds de aankoop nog niet echt de tijd/mogelijkheid gehad om goede foto's te maken dus jullie moeten het hier even mee doen:

Marcel

Welkom,  mooie Megane heb je nu.
Even voor de beeldvorming,  had je het eerste model mr2 of de grotere opvolger  ?

RikRace

Welkom!!

Mooie IV RS zeg, je ziet ze nog niet veel, dus je hebt echt veel bekijks lijkt me  /worship

Veel plezier ervan en tot snel wellicht.
<>RenaultSport<>

John

Welkom hier Ruud. Veel plezier met de Megane 4 RS.  (roll)

Maarten-Jan Mulder

Van harte welkom Ruud, hele mooie M├ęgane  8) Ik heb je inschrijving voorbij zien komen, leuk dat je lid geworden bent!
We hebben aardig wat meetings & toer ritten op de planning, uiteraard zodra het weer kan.
In oktober hebben we ook een - door ons zelf georganiseerde - track day, waarbij veiligheid voorop staat. Wie weet ook leuk om aan mee te doen?

GT4Ever

Citaat van: Marcel op 11 maart, 2021, 20:19:40 PM
Welkom,  mooie Megane heb je nu.
Even voor de beeldvorming,  had je het eerste model mr2 of de grotere opvolger  ?

De grotere opvolger (SW20). Ik had er over de jaren flink wat aan gedaan. Toevallig wil de huidige eigenaar hem ergens dit jaar proberen te verkopen. Hij staat er nog precies zo bij zoals ik hem 8 jaar geleden verkocht heb:

https://www.mr2club.nl/forum/viewtopic.php?f=44&t=21605

GT4Ever

Bedankt voor de welkomstberichten!
Mogelijk komt er binnenkort nog een Renault Sport product bij, we zijn een beetje aan het ori├źnteren op een Twingo 3 GT voor de vrouw des huizes  ;D

Martijn106

Jacob Priem

GT4Ever

Sinds kort staat er een tweede Renault Sport product voor de deur. Al vraag ik me wel af hoe veel de mensen uit Dieppe hier echt mee te maken hebben gehad.
Een Twingo GT EDC:

Kleurt ook goed bij de Megane  ;D

Marcel

Leuke Twingo,  ik dacht dat die alleen in het oranje waren geleverd.

Maarten-Jan Mulder

Dat zijn ook hele leuke Twingo's! De mannen uit Dieppe hebben het onderstel gedaan + het pas maken van de motor incl. het happertje aan de zijkant.

Je kan er mee driften trouwens:
https://www.youtube.com/watch?v=rbiof06p5lo
;)