50 jaar Renault 5 op 11 september

Gestart door Marcel, 25 januari, 2022, 21:01:52 PM

Maarten-Jan Mulder

Natuurlijk valt die onder specials John  :cool:

John

Ja dat vond ik ook maar ik ben niet de norm. Ik ben best bescheiden hè?  :rolleyes:  :cheesy:

Maarten-Jan Mulder

Zekers maar dat siert je zeggen ze dan  :grin:

RichTrip

Gelukkig :thumsbup: ......ik zag mijn Gordini al bijna bij het gewone "gepeupel" staan...... :wink:

John

Ja dat kan natuurlijk niet hè Richard. :grin:

Roald

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 31 augustus, 2022, 08:42:50 AMNatuurlijk valt die onder specials John  :cool:

Valt mijn R19 16v turbo daar ook onder ? (ik vind natuurlijk van wel haha  :tongue: )
Anything worth doing is worth doing right

Maarten-Jan Mulder

John

Ik neem aan dat onderstaand adres de juiste voor in de TomTom is?

Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort

Merijn

Ik heb even het stof van mijn account moeten afblazen... Ik wist helemaal niet dat dit event zou plaatsvinden, totdat ik iets op LinkedIn (!) langs zag komen. Zonder social media gaat er een hoop langs je heen, heb ik gemerkt. ;-)

Ik heb me inmiddels aangemeld en betaald, dus ik ben erbij, inclusief 5!

Kan ik ergens informatie vinden over de aanvangstijd en zo?

5turbonl

Moet er van te voren ingeschreven worden of kan er ook aan de poort betaald worden voor toegang ?

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Merijn op 06 september, 2022, 10:17:24 AMIk heb even het stof van mijn account moeten afblazen... Ik wist helemaal niet dat dit event zou plaatsvinden, totdat ik iets op LinkedIn (!) langs zag komen. Zonder social media gaat er een hoop langs je heen, heb ik gemerkt. ;-)

Ik heb me inmiddels aangemeld en betaald, dus ik ben erbij, inclusief 5!

Kan ik ergens informatie vinden over de aanvangstijd en zo?
Als het goed is heb je inmiddels de details ontvangen  :azn:

Citaat van: 5turbonl op 07 september, 2022, 10:28:17 AMMoet er van te voren ingeschreven worden of kan er ook aan de poort betaald worden voor toegang ?
Indien je met een 5 komt graag inschrijven, als je alleen komt kijken als bezoeker zonder 5 hoef je niet in te schrijven. Inschrijven kan via https://www.clubrenaultsportives.nl/joomla3/activiteiten/inschrijven/vijftig-jaar-renault-5

Citaat van: John op 06 september, 2022, 09:21:02 AMIk neem aan dat onderstaand adres de juiste voor in de TomTom is?

Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort
Klopt!

JustinGordini

Ik neem de Clio Gordini RS mee aanstaande zondag. De Twingo RS Gordini blijft ff onder het kleed :smiley:

Merijn

GT4Ever

Citaat van: John op 30 augustus, 2022, 20:20:22 PMVraagje voor wat het parkeren betreft. Valt een Twingo RS Gordini onder Specials of Overig?

Wij vragen ons het zelfde af. We komen met de Twingo GT maar weten niet precies waar we die mogen parkeren.

Maarten-Jan Mulder