Lars en de Laguna lll GT Station 2008

Gestart door larsdijkstra, 16 juni, 2022, 20:42:22 PM

larsdijkstra

de Laguna ll Turbo is vervangen door een lll GT Station, mijn droom Laguna. Deze kwam sneller op ons pad dan gedacht, voor een hele mooie prijs via een echte liefhebber. ipv inruilen gunde hij mij deze. tijdens de meeting in Kampen had ik er al in gereden, en ik was verkocht. een paar weken geleden nog een keer gereden in Assen, en toen definitief ja gezegd. de dag erop moest de huidige ll nog verkocht worden, maar dat ging gelukkig door. Deze ging terug naar de vorige eigenaar, ook een echte liefhebber.

De GT is van aug 2008, en heeft 229.000 gedraaid maar voelt technisch zeer goed aan. is ook echt goed onderhouden door de vorige eigenaar. Buitenkant ook zeer mooi, op uiteraard wat krasjes etc na. de auto is gechipt (ca 230/235 pk) en verlaagd met een Eibach Pro kit ivm knappen originele veren. wat rijd dit heerlijk stil en stevig, en de besturing lekker dik en vlezig. veel beter en directer etc dan de ll, hier was ik echt naar op zoek.

De GT werd gebracht op de dag dat onze dochter Mila ook plotseling werd geboren (2,5 wk eerder). 2 kado's op 1 dag  😁🙏

Maarten-Jan en Elvira: echt ENORM bedankt voor alles, mooi dat we het zo konden doen.
Ben er zo blij mee, wat een auto :azn:

tijdens proefrijden in Assen:

En thuis:

Roald

Dubbel gefeliciteerd Lars!
Toch lekker die Laguna, snel soepel en je kan het hele gezin er in mee nemen  :cool:
Anything worth doing is worth doing right

Maarten-Jan Mulder

Geniet er van Lars  :cool: We zijn heel blij dat die bij een liefhebber terecht is gekomen  :azn:

larsdijkstra

Marcel

Dubbel gefeliciteerd Lars  !

Hoe was de advertentie van de Laguna  ?
Van een oud vrouwtje geweest,  altijd binnen gestaan  :grin:

larsdijkstra

Citaat van: Marcel op 18 juni, 2022, 08:47:04 AMDubbel gefeliciteerd Lars  !

Hoe was de advertentie van de Laguna  ?
Van een oud vrouwtje geweest,  altijd binnen gestaan  :grin:

Bedankt!

Haha, nee flink mee gas gegeven door jong gezin :grin:

John

2 x gefeliciteerd Lars, geniet van beide.  :thumsbup:

Maarten-Jan Mulder

Graag gedaan Lars, heel veel plezier er mee! En wees er zuinig op  :cool:

larsdijkstra

Bedankt beide

Dat gaan we zeker doen MJ!

larsdijkstra

Weet iemand of het verstandig is om bij een Laguna GT spacers te doen ivm 4control? En dan vooral achter?