Festival Renault 21 & 22 Juli 2013 - Update ANNULERING 7 Januari 2013

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 05 november, 2011, 19:10:21 PM

Marcel

jochem de haas

Op zijn zachts gezegd....
Nu maar zien of alles te annuleren is...

Wat een rukkers......zeker omdat andere evenementen zijn geannuleerd om dit evenement.

Arno16v

Ik vergis me nooit, behalve gisteren. Toen dacht ik dat ik me vergiste, maar dat was niet zo!

henripals

aaaaaaaaaaah  deja vu. Spijtig voor de mensen die veel hebben geregeld. Ga nu een poosje balen.
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Patrick RS

zoefrs

Was dit een door Renault georganiseerd iets ??

Laten die de boel mooi ff in de kou staan  :'(

Lullig voor iedereen die zich erop verheugde, en al een hoop geregeld had.

Groet,

Martin

Dimitri RS

Maarten-Jan Mulder

Iemand een idee wat de echte reden is / was dat het geannuleerd is? Vind het nu maar een beetje wazig en inderdaad zeer jammer maar goed
dan gaan we volgend jaar wel  :D (stiekem past mij dat ook beter  :( )

Marcel

Er word gezegd dat het aantal inschrijvingen tegenvalt.

Wij hebben nog een goed idee voor 2013, dat we van het festival gelijk de 5 daagse maken.

Dimitri RS

Citaat van: Marcel op 12 mei, 2012, 19:32:25 PM
Er word gezegd dat het aantal inschrijvingen tegenvalt.

Wij hebben nog een goed idee voor 2013, dat we van het festival gelijk de 5 daagse maken.

das ook mijn idee 2 vliegen in 1 klap.

inschrijvingen uit Nederland waren volgens mij het meest, (bron =  president)

> nu worden er dit jaar nog minder kilometers gemaakt.

Bjorn Scheltens

Dit is idd balen. In de mail die ik gelezen heb, wordt de indruk gewekt dat er te veel in te weinig tijd dient te gebeuren. Ook zou het deelnemers aantal nog niet op het gewenste, ambitieuze, niveau liggen. Dat kan overigens niet aan de Nederlandse inschrijvingen liggen want die gaan als een speer. Met de CRS aan kop :-)! (ben daar natuurlijk super trots op!!) 
Vervelend voor allen die al allerlei zaken hebben geregeld, ik hoop dat eea te annuleren/verschuiven is. Mocht daar hulp bij nodig zijn, laat me dat dan svp weten. Namens de Nederlandse organisatie (SAeRIN) zal de komende dagen nog een bericht worden geplaatst. Ondanks deze teleurstelling hoop ik op jullie deelname in 2013.

Bjørn Scheltens
Voorzitter Club Renault Sportives

Roald

Anything worth doing is worth doing right

Patrick RS

Ik baal ook echt. Wilde mijn vader mee nemen als cadeau voor zijn verjaardag. Gelukkig kon ik het hotel kosteloos annuleren.

In 2013 gaat het hem voor mij niet worden. Wie bedenkt het nou om zo'n evenement in het hoogseizoen te plannen  :(

Alexandra

Ik baal er enorm van!
De dagen werden al afgeteld tot het zover was.
Ik verheugde me er enorm op!
Hotelkamers geboekt, andere "Renaultgekken" overgehaald ook te gaan en nu dit.

Persoonlijk heb ik bovendien een schade van 267,25 aan hotelkamers, die ik niet kan annuleren.
Als je via internet boekt, krijg je een betere prijs en kun je niet annuleren is de uitleg.
Op de site van o.a. www.renaultalpineownersclub.com/  (onder het kopje events) valt o.a. te lezen dat veel Britten in hetzelfde schuitje zitten.
Zij kunnen ook hun hotel, overtocht en wisselkosten niet terug krijgen.

Wie gaat dat betalen???

Xabre

Heel spijtig, al deze mensen zijn gewoon de lul. Een brief schrijven aan Renault om je ongenoegen te uiten, waarschijnlijk verspilde moeite, maar goed meer kun je vrees ik niet.

Wij wilde zelf op de bonnefooi gaan zonder iets te boeken, achteraf goed aan gedaan. :o