Ferodo DS2500

Gestart door John, 02 augustus, 2013, 22:02:11 PM

John

Ik wil graag Ferodo DS2500 remblokken in mijn voorremklauwen monteren. Dit omdat ik heel hard op het pedaal moet trappen om de optimale remvertraging te bereiken. Voor mijn gevoel bijten de remmen niet genoeg en dat zou beter moeten kunnen.

Ben er inmiddels achter dat ik de FCP1441H moet hebben.

Mijn vragen: Waar kan ik die het beste bestellen en wat is jullie ervaring met "bepaalde" webshops?

Welke heb ik zelf gevonden?
- http://www.fineline-imports.nl/ferodo-racing-remblokken/ferodo-ds2500-remblokken/ferodo-ds2500-fcp1441h-p9076-119854.html

- http://www.remmenexperts.nl/nl/p/1643/fcp1441h

Beide webshops hanteren een prijs van €153,37 en beide rekenen geen verzendkosten. Maar misschien zijn er wel betere opties. Ik heb trouwens ook aan de plaatselijke automaterialenzaak (waar wij bv ons gereedschap van betrekken) gevraagd om een prijsopgave maar nog geen antwoord gehad.

henripals

Probeer Trackdayparts zou ik zeggen. je kan hem een pm sturen heeft een account hier.
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Jarre

heb die van mij in italie besteld, even opzoeken!

/edit, die prijzen zijn daar omhoog gegaan :)

Dimitri RS

Citaat van: henripals op 03 augustus, 2013, 01:57:14 AM
Probeer Trackdayparts zou ik zeggen. je kan hem een pm sturen heeft een account hier.

is tevens clubsponsor

Laurenz.B

interessant :D
Ga me tegen de Hogere rijvaardigheidsdag ook maar eens een setje bestellen ;)

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

John

Citaat van: henripals op 03 augustus, 2013, 01:57:14 AM
Heb ik gedaan, even afwachten nu.  :)

Maarten-Jan Mulder

Heb hem toevallig gisteren ook gemaild voor DS3000 voor een GTT + 5 ATC, zag op de site
wel staan dat ze moeilijker bereikbaar zijn in Augustus i.v.m. vakantie.

henripals

Ik laat hem wel weten dat hij berichtjes heeft bel hem vanavond.
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 08 augustus, 2013, 11:26:50 AM
Heb hem toevallig gisteren ook gemaild voor DS3000 voor een GTT + 5 ATC, zag op de site
wel staan dat ze moeilijker bereikbaar zijn in Augustus i.v.m. vakantie.

Heb jij dan een GTT ?

John

Ik heb al contact gehad. Hij is net vader geworden waardoor hij het erg druk heeft.  :)

Maarten-Jan Mulder

@Marcel, ik niet, Dirk wel  :)

henripals

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 08 augustus, 2013, 14:14:27 PM
Topper  :)
ik ga niet zingen.... ps als je ze besteld en ze zijn binnen kan ik ze wel meenemen naar kampen.

Maarten-Jan Mulder

Helaas ben ik er niet bij in Kampen (we waren uitgegaan van de originele datum (18/8), dus helaas al wat gepland de 25e  :( ),
maar goed, ritje naar Emmen is niet zo ver dus het komt vast goed. Nog even wachten op antwoord maar bestelling gaat vast door als de prijs een beetje redelijk is  :)

John

Remblokken zijn besteld bij Trackdayparts.  :)