welke schroefset voor een rs 225 ph1

Gestart door dennis rs, 18 juni, 2014, 12:13:00 PM

dennis rs

Naar lang  kijken van verlagingsveren toch maar gekozen om wat  meer geld uit te geven voor een schroefset.
Alleen heb ik zitten kijken en kom alleen maar kw tegen en h en r.
Heb je  nog meer schroefsets  voor de rs of zijn ze  er alleen maar van die 2 genoemde merken?

Mss iemand ervaring ermee die al met zon schroefsetje  rijd.

Ik hoor het graag van jullie rs rijders

Arnold Naber

Je kunt bij diverse merken ook op maat laten maken zoals bijv. bij AST en wel meerder alleen is dat vaak meer voor circuit gebruik.

Persoonlijk zou ik voor KW gaan.. en als je een leuk prijsje wilt moet je het maar even laten weten ;)

dennis rs

Ike  ik wist niet dat je  het ook maat kon laten maken. Maar stuur me even een PM arnold  wat je  in de aanbieding hebt.

Gr dennis

Wim B.

Intrax heeft ook een prima schroefset die aan jouw wensen kan worden aangepast.
Onder mijn Subaru STI heb ik een Intrax waarvan ik zelf de veerspanning kon kiezen, daarnaast kan ik de hardheid via klikken harder op zachter zetten.
De aanschaf van een schroefset is echter best wel fors en de juiste afstelling vinden is best een tijdrovende gelegenheid, afhankelijk van wat je met de auto gaat doen.

dennis rs

het is het meeste voor straat gebruik maar ook af en toe voor op het ring en zandvoort.
hebben die  ook een website wim?

Wim B.

www.intraxracing.nl

Ik rij regelmatig op de Ring en af en toe Zandvoort met dit onderstel, het mooie is dat je per baan het 1 en ander kan wijzigen.
Mijn ervaring is dat naarmate je het onderstel harder zet de grens wel verder komt te liggen maar tegelijk ook het grensbereik aanzien kleiner word.
Vooral op de Ring moet je een soepel en niet te hard onderstel hebben vanwege de vele verschillende soorten bochten en het hobbelige asfalt.

Marcel

dennis rs

Heb intrax een mail gestuurt en gelijk de  volgende  dag een mail terug gehad. Bellen mij deze week op voor een offerte.
Ook nog op de  site van bilstein gekeken maar  helaas niets voor de sport.

Vraagje  wim b. Wat was jij kwijt voor  je schroefset?