Uitnodiging ALV & Nieuwjaarsreceptie

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 16 december, 2014, 18:37:51 PM

Maarten-Jan Mulder

Hierbij nodigt het bestuur van de Club Renault Sportives je uit voor de nieuwjaarsreceptie
en Algemene Ledenvergadering op zondag 18 januari 2015. Op die dag opent Classic Park
voor ons haar deuren. Classic Park is een belevingswereld voor automobiel industrieel erf-goed
en beschikt over een wisselende collectie van ruim 120 auto's. De club heeft je entree-
kaartje al betaald, zodat je kosteloos van het museum kunt genieten. En voor iedereen die
met een clubauto komt, is er plaats op een speciale parking.

Het programma ziet er als volgt uit:

*De nieuwjaarsreceptie, die in de Miglia Lounge plaatsvindt, start om 13:00u en duurt tot 15:00u.

*Aansluitend starten we om 15:00u met de Algemene Ledenvergadering die naar verwacht ting om 17:00u wordt afgesloten.

*Om 17:30u wordt het startsein voor het diner gegeven

Deelname aan de receptie, de vergadering en het bezoek aan het museum zijn gratis, voor het
diner vragen we een bijdrage van 19,95pp. Alleen voor het diner vragen we je uiterlijk 16 ja-
nuari in te schrijven via de site of via een mailtje naar bjorn.scheltens@xs4all.nl.

Classic Park ligt langs de A2 en vind je aan de Koppenhoefstraat 14, 5283 VK te Boxtel

-- Agenda ALV ---

Marcel

Voor de noorderlingen niet zo gunstig gelegen maar wel een originele locatie.

DaanOOntje

Och gossie... Kampen ligt ook niet bij mij om de hoek en Assen ook niet. Was er als Helmonder ook bij. Nu heb ik een keer geluk dat het dichtbij is  ;D

MgHammer

Nou snappie ook waarom 'we' steeds vaker in eigen land op vakantie gaan: het is allemaal zo ver weg...... :-\ ;)

la_fusion

Dit is inderdaad een korter stukje rijden dan Assen :P

henripals

Geen probleem. Maak er een weekendje van...
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

larsdijkstra

Ik las het en dacht: gaaf, mooie locatie! Daarna zag ik Boxtel en dacht: prima, iets eerder weg en lekker toeren! Vanuit t noorden zal de trein steeds langer worden, deal?  /worship

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Maarten-Jan Mulder

larsdijkstra

Het is zondags dus geen haast en tijd nemen we ervoor  :P

henri5gt

tja, als zoiets gewoon bij mij in het dorp gepland wordt, heb ik natuurlijk geen excuus om niet op te komen dagen  :-X
kan er zelfs te voet nog wel naar toe, zal misschien 'n 15-30 minuten lopen zijn voor mij..
sterker nog, ik had er zelfs al eens aan gedacht om eens te gaan kijken wat er in dat Classic Park te zien is, dus nu kan ik mooi 2 vliegen in èèn klap pakken  :P
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

henripals

Citaat van: henri5gt op 17 december, 2014, 15:09:57 PM
tja, als zoiets gewoon bij mij in het dorp gepland wordt, heb ik natuurlijk geen excuus om niet op te komen dagen  :-X
kan er zelfs te voet nog wel naar toe, zal misschien 'n 15-30 minuten lopen zijn voor mij..
sterker nog, ik had er zelfs al eens aan gedacht om eens te gaan kijken wat er in dat Classic Park te zien is, dus nu kan ik mooi 2 vliegen in èèn klap pakken  :P
zaterdags de koffie klaar...
2de in 2013. 2014   3de 1ste rally, 1ste 2de rally, 1ste gt rally. Kampioen 2014.. yeehaa

AnthonyRS

Pas nog geweest, niet echt de moeite :-)

John

Zal wel aan mij liggen maar er staan 2 verschillende prijzen, € 19,95 en € 27,50. Hoe zit dat?

Enne, gave locatie.  :)