Vroemdag circuit Zolder 20 Oktober

Gestart door Marcel, 25 december, 2014, 17:11:08 PM

Marcel

Verdere info volgt.

CRS-deelnemerslijst:
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud
- Dennis RS
- Henri5GT
- Martll
- Marcel

ReinRacer

De VROEMDAG voor de gehandicapte en mindervalide kinderen op het circuit van Zolder (Belgie) is op Dinsdag 20 oktober 2015.   
Ik hoop dat er weer veel CRS-leden aan deze dag voor het goede doel mee willen doen!

vr. groeten van Rein.
------------------------
De VROEMDAG is een onvergetelijke sportdag voor gehandicapte en mindervalide kinderen uit het bijzonder onderwijs. Er worden avontuurlijke en aangepaste sportactiviteiten georganiseerd rond het circuit van Zolder met de bedoeling deze kinderen te stimuleren tot permanente sportbeoefening. Hoogtepunt van de dag is een vlugge rit op het circuit in een sport/raceauto bestuurd door één van de vele deelnemende rijders van de verschillende Belgische en Nederlandse auto-en raceclubs.

INFO:
BLOSO-promotiedienst Limburg
promotie-limburg@bloso.be

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

ReinRacer

VIDEO:

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Laantje

DaanOOntje

Ik heb toestemming van de vrouw :P dus hij staat op het lijstje voor vrijedagaanvraag van 2015!! Ik zku dus graag weer meedoen Rein!!

Ps; hopelijk dan beter weer  :P

ReinRacer

Fijn dat je er weer bij bent bij deze jaarlijkse gehandicapten VROEMDAGdag.
We hopen op droog weer dan.

ik maak een lijstje en met al de CRS-deelnemers.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Michael Verheijen

Afgelopen Vroemdag was in een woord geweldig!! De kinderen vonden het erg leuk en ik vond het fantastisch om ze rond te rijden.  /worship
Ik ben er dit jaar zeker weer bij! Laten we inderdaad hopen op mooi weer, dan hebben we misschien volgend jaar wél de kans om naderhand een paar prive-rondjes te rijden... ;)

ReinRacer

Fijn dat je er weer bij wilt zijn beste Michael, de gehandicapte kinderen vinden het prachtig!

hier begin ik alvast met een CRS-deelnemerslijstje:
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud

FLAT-OUT and FEARLESS!!

grimaud

Vermits ik vroeger op 200 meter van het circuit woonde (midden tussen de parkings...) wil ik de verwachte Megane rs daar wel eens loslaten...
Tegen dan zal ik hem wel onder controle hebben zeker  :-X

So, count me in !
Een goed idee is meestal verrassend eenvoudig !
Megane III RS Trophy in aantocht !
Twingo 70 Intens 2014...

ReinRacer

Bedankt beste Grimaud, en fijn dat je deel wilt gaan nemen aan deze jaarlijkse VROEMDAG voor het goede doel, de gehandicapte kinderen vinden het prachtig!

Een belangrijk puntje is wel, dat de deelname aan deze jaarlijkse VROEMDAG voor CRS-leden is, ik neem aan dat je CRS-lid bent of het binnenkort wil gaan worden.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

grimaud

Ik wil inderdaad lid worden, maar dacht even te wachten tot ik de wagen effectief heb.
Tenzij jullie geen probleem mee hebben dat ik me nu al aanmeld.

Groet
J
Twingo 70 Intens 2014...

ReinRacer

Geen probleem beste Grimaud, bijzonder leuk dat je lid van deze leuke CRS-club wilt worden.
nog eventjes wachten op je fraaie RS, maar je kunt je nu al aanmelden bij de CRS en dan al je gegevens invullen.
zie de link: http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla3/index.php/lid-worden

En van harte welkom bij de Club Renault Sportives, het is een leuke Club met allemaal Renault liefhebbers.
Als je zin hebt kan je alvast 18 januari a.s. komen kennismaken in Boxtel tijdens onze nieuwjaarbijeenkomst in de lokatie Classic Park, zie de link: http://www.clubrenaultsportives.nl/joomla3/
Classic Park ligt langs de A2 en vind je aan de Koppenhoefstraat 14, 5283 VK te Boxtel

(En ik heb je al op de CRS-forum VROEMDAG-deelnemerslijst gezet, de officiele CRS-inschrijvingen gaan pas in September a.s. naar de Belgische BLOSO contactpersoon, je kunt je dan officieel inschrijven via deze CRS-site via het officiele inschrijvingsformulier, ik hou je wel op de hoogte via een Persoonlijk bericht via het CRS-forum)

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

grimaud

Voila ! inschrijving is gedaan, ik ben die Jorgen uit Hasselt...  :)

Ik zal kijken voor de 18de maar vermoed dat ik dan in Frankrijk ben, laat jullie nog iets weten, bedankt voor de uitnodiging alvalst  /worship

Groet
Jorgen
Twingo 70 Intens 2014...

Marcel

Citaat van: grimaud op 29 december, 2014, 11:59:28 AM
Ik wil inderdaad lid worden, maar dacht even te wachten tot ik de wagen effectief heb.
Tenzij jullie geen probleem mee hebben dat ik me nu al aanmeld.

Groet
J

Gewoon lid worden per een januari.

ReinRacer

Citaat van: grimaud op 29 december, 2014, 14:17:45 PM
Voila ! inschrijving is gedaan, ik ben die Jorgen uit Hasselt...  :)
Ik zal kijken voor de 18de maar vermoed dat ik dan in Frankrijk ben, laat jullie nog iets weten, bedankt voor de uitnodiging alvalst  /worship
Groet Jorgen
Fijn beste Jorgen, van harte welkom bij de Club Renault Sportives.
En graag tot ziens.

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!