Vroemdag circuit Zolder 20 Oktober

Gestart door Marcel, 25 december, 2014, 17:11:08 PM

dennis rs

RS-deelnemerslijst:
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud
-dennis rs

ik ben er zowiezo weer bij en mss dat er  vrienden van mij als dat mag ook meegaan
!!!

ReinRacer

Fijn beste Dennis dat je er weer bij bent, maken we er weer een leuke dag van voor de gehandicapte en mindervalide kinderen.

vr. groeten van Rein.

CRS AM-REDACTEUR (nieuws/foto's/interviews)

FLAT-OUT and FEARLESS!!

henri5gt

vorig jaar heb ik het door de welbekende omstandigheden moeten missen helaas, maar als dit jaar wel goed gaat, probeer ik er weer bij te zijn.  8)
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Dimitri RS

Citaat van: henri5gt op 05 januari, 2015, 20:16:15 PM
vorig jaar heb ik het door de welbekende omstandigheden moeten missen helaas, maar als dit jaar wel goed gaat, probeer ik er weer bij te zijn.  8)

2014 was ook heel anders dan 2013  :P

ReinRacer

Fijn dat je er dit jaar weer bij wilt zijn beste Henri, ik heb je al op het lijstje bijgevoegd.
We hopen op droog weer dit jaar.

vr. groeten van Rein.
---------------------------------------

FLAT-OUT and FEARLESS!!

martll

ReinRacer

Citaat van: martll op 06 januari, 2015, 11:57:18 AM
Ik zou ook graag weer meedoen.  :)
Bijzonder leuk en fijn dat weer mee wilt doen aan deze belangenloze dag voor de gehandicapte en mindervalide kinderen beste martll, ik heb je op het lijstje bijgevoegd.
We maken er weer een leuke VROEMDAG van!

(P.S. de officiële CRS-inschrijvingen gaan pas in September a.s. naar de Belgische BLOSO contactpersoon, je kunt je dan officieel inschrijven via deze CRS-site via het officiële inschrijvingsformulier, en Ronald (CRS-sportcommissie) regelt dan de officiële CRS-inschrijvingen. Ik hou je t.z.t. op de hoogte via een Persoonlijk bericht via het CRS-forum, wanneer je officieel kan gaan inschrijven op de CRS-site)

vr. groeten van Rein.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

MgHammer

Citaat van: ReinRacer op 06 januari, 2015, 09:10:55 AM
We hopen op droog weer dit jaar.
vr. groeten van Rein.

Nou Rein, dat wil ik graag ook eens een keer meemaken, droog weer 8)
Zet mij maar ook weer op de lijst (ijs en wederdienende ;))

gr.,
Marcel

Apropos regen: it's raining......cats & dogs & cows!

ReinRacer

Bijzonder leuk en fijn dat mee wilt doen aan deze VROEMDAG beste Marcel, het is een belangenloze dag voor de gehandicapte en mindervalide kinderen,
ik heb je toegevoegd op het VROEMDAG lijstje.

(P.S. de officiële CRS-inschrijvingen gaan pas in September a.s. naar de Belgische BLOSO contactpersoon, je kunt je dan officieel inschrijven via deze CRS-site via het officiële inschrijvingsformulier, en Ronald (CRS-sportcommissie) regelt dan de officiële CRS-inschrijvingen. Ik hou je t.z.t. op de hoogte via een Persoonlijk bericht via het CRS-forum, wanneer je officieel kan gaan inschrijven op de CRS-site)

vr. groeten van Rein.

Deelnemerslijst:
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud
- Dennis rs
- Henri5GT
- Martll
- Marcel

FLAT-OUT and FEARLESS!!

MarcRS

Zet mij ook maar in het rijtje Rein, deze dag één keer missen gaat nog maar een tweede jaar gaat echt niet gebeuren!
Don't step on the gas unless you really mean it....

ReinRacer

Citaat van: MarcRS op 12 april, 2015, 19:55:57 PM
Zet mij ook maar in het rijtje Rein, deze dag één keer missen gaat nog maar een tweede jaar gaat echt niet gebeuren!
Bijzonder leuk dat jer ook weer bij wilt zijn, ik heb je er al bijgezet vriend Marc.
Wanneer later in het jaar de officiele inschrijvingslink op de CRS site staat, dan geef ik het ook nog door aan je via een PB.

vr. groeten van Rein.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemerslijst VROEMDAG gehandicapte kinderen 2015.
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud
- Dennis rs
- Henri5GT
- Martll
- Marcel
- Marc

FLAT-OUT and FEARLESS!!

Laurenz.B

heb al vrijaf gevraagd op het werk, dus zet mij er ook maar bij :)
Laurenz.B + Jan

renault clio '91 1.8 16V restauratieproject

ReinRacer

Reuze fijn beste Laurenz dat jij en Jan er weer bij willen zijn, maken we er weer en leuke dag voor de gehandicapte kinderen van (thx).
Wanneer je officieel op de CRS-site kan inschrijven stuur ik je t.z.t. voor de zekerheid nog een PB.
Ik heb je gelijk op de deelnemerslijst gezet:

vr. groeten van Rein.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Deelnemerslijst VROEMDAG gehandicapte kinderen 2015.
- Rein
- Daniel
- Michael
- Grimaud
- Dennis rs
- Henri5GT
- Martll
- Marcel
- Marc
- Laurenz.B + Jan

FLAT-OUT and FEARLESS!!

ReinRacer

VIDEO Impressie van de jaarlijkse VROEMDAG 2014.
De Club Renault Sportives wordt elk jaar officieel uitgenodigd voor deze belangeloze dag door de Belgische organisatie BLOSO op het circuit van Zolder te België.
Nu dit jaar alweer de 25e editie van deze jaarlijkse belangeloze VROEMDAG voor de gehandicapte kinderen.

Vorig jaar ondanks de erg hevige regen toch een heerlijke dag, ik hoop tezamen met de deelnemende CRS-leden dit jaar op droog weer, en maken er weer een leuke dag van voor de gehandicapte en mindervalide kinderen.

FLAT-OUT and FEARLESS!!

AnthonyRS

Ziet er leuk uit!

Ps, het gebruik van cursieve tekst mag van mij wel iets minder, we lezen het normaal ook wel  ;)