HRD & R5 Re5ival 2015

Gestart door Marcel, 06 september, 2015, 20:38:48 PM

Jacob Priem

Was leuk om even over het circuit te rijden tijdens de 5 revival, natuurlijk beetje jammer van de "lage" opkomst. Daarnaast toch wel verkeken op de flinke rit vanuit Zeeland, de terugreis leek geen eind aan te komen  ;)

Allereerst een aantal foto's die gemaakt zijn door Sjon, ook nog tijdens de eerste ronde van de revival  8) De zilvere AT's zullen wel "een aantal" keren voorkomen hoor  ;) ;) ;D

Ikzelf heb ook nog wat (telefoon) foto's gemaakt.

Gelijk een mooie foto voor de trailerverhuurder  ;)

Nog even een sfeerplaatje van de kap de volgende ochtend bij het lossen.

Johan

Leuke foto,s  ;D /worship
en Assen is vanuit zeeland inderdaad ver weg

CiteerDaarnaast toch wel verkeken op de flinke rit vanuit Zeeland
en waar uit Zeeland ??
Een bult maakt nog geen kameel !

Maarten-Jan Mulder

Marcel

Mooie foto's !  Zeker de foto in zwart wit, heel mooi sfeer beeld.
Johan,  Jacob komt van het eiland Tholen, dus inderdaad, Vlissingen is nog verder.

Bas Oosterhout

Geweldige dag gehad!

De ochtend in groep 1 vereiste veel zelluf beheersing. :)
Bij het vrij rijden kon ik de paarden loslaten. Na 1 snelle ronde een finish vlag???
Ik had opgelet bij de uitvoerige briefing van Ronald en alleen maar ingehaald op de 2 rechten stukken.
Na de herstart voor de zekerheid maar iets rustiger aan gedaan.

Al snel gingen de meeste groep 1 auto's de pits in en was het heel erg leerzaam om achter de snelle CRS mannen te rijden.
Al doende leerde ik de lijnen steeds beter en heb ik een 2.11.188 op de klokken gezet.
De bochten Bult – Mandeveen – Duikersloot – Meeuwenmeer had ik vrij snel door maar
Ossenbroeken – Strubben is en blijft lastig.

Aan het einde van de dag even meegereden met 1 van de R5 gt turbootjes.
SAPPERDEFLAP zeer onder de indruk van de wegligging van de standaard! R5 en de stuurmanskunst van de berijder.

Marina (mijn vriendin) heeft heel veel foto's gemaakt de foto's zijn GRATIS te downloaden op:
http://www.bdman.nl/Assen%202015/album/index.html
(rechts onderaan zit een knopje download)

Al met al ZEKER voor herhaling vatbaar en ik denk zomaar dat er in 2016 meer Peugjes komen!
Over de indeling in groep 1 of groep 2 daar moeten onze voorzitter Frank en de CRS voorzitter
maar even voor gaan zitten.

Maarten-Jan Mulder

Mooi dat je er van genoten hebt Bas, erg leuk dat je er bij was!

Marcel

Bas, als er meer peu rijders komen moet je dat zeker vantevoren aangeven en dan kunnen de instructeurs dat samen met Frank doorspreken.
Het was al ter sprake gekomen met mijn Marina  ;D ;D begrijp ik.
Er kunnen nog wel wat auto's bij !!

Renault Actueel

Hoihoi!

Wat was het leuk op het TT Circuit in Assen. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de vele foto's  ;) Als iemand mij zou kunnen voorzien van een lijstje met startnummers van de auto's en de daarbij behorende mailadressen, dan kan ik de foto's via WeTransfer in hoge resolutie doorsturen naar de rijders. Het lijstje kan naar redactie@renaultactueel.nl

Groetjes van de "Officiële" fotograaf *KUCH*  ;D

Bart

sander

Leuke dag gehad mensen.
Eerste dag op een circuit, een belevenis.

Tsja, ik ben natuurlijk wat langzaam voor de anderen maar voor mezelf was het 3 keer ook te snel. Gelukkig heb je de ruimte voor foutjes.

Tot de volgende keer.

Marcel

Mooi dat het goed bevallen is Sander, te langzaam voor de anderen ??    Je rijd daar voor jezelf en niet voor een ander, de een durft meer en de ander kan meer, maakt niet uit, als je maar een leuke dag hebt waardoor je beter leert auto rijden.

Jacob Priem

Citaat van: Johan op 10 september, 2015, 23:57:49 PM
Leuke foto,s  ;D /worship
en Assen is vanuit zeeland inderdaad ver weg

CiteerDaarnaast toch wel verkeken op de flinke rit vanuit Zeeland
en waar uit Zeeland ??

Inderdaad, wat Marcel al aangeeft : vanaf het eiland Tholen.

De Clio GT was wel leuk ja, veel bekijks gehad (voornamelijk vanwege A : er staat wel een erg grote trailer achter en B : een trekhaak op een Clio GT  ??? ??!)  ;D ;D

Marcel

Was je legaal onderweg met de Clio GT met kar ?  O:-) /cop

Jacob Priem

Leroy

Citaat van: ClubRenault op 11 september, 2015, 20:20:42 PM
Hoihoi!

Wat was het leuk op het TT Circuit in Assen. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de vele foto's  ;) Als iemand mij zou kunnen voorzien van een lijstje met startnummers van de auto's en de daarbij behorende mailadressen, dan kan ik de foto's via WeTransfer in hoge resolutie doorsturen naar de rijders. Het lijstje kan naar redactie@renaultactueel.nl

Groetjes van de "Officiële" fotograaf *KUCH*  ;D

Bart

Bart, had je het lijstje al ontvangen? Ben erg benieuwd naar de foto's!

Forza

Ik heb ze gisterenavond ontvangen (maar heb ook zelf een berichtje met mijn mailadres gestuurd).

Bedankt Bart!