Roald's Renault 19 16v F7R Turbo

Gestart door Roald, 06 januari, 2011, 08:57:49 AM

Roald

Vandaag het beest uit zijn winterslaap gehaald, nadat ie op druk gestart was de stekker van de injectoren er weer aan geprikt.
Vervolgens precies zoals het hoort kwam hij met het bekende gegrom weer tot leven na 3 maanden stilstand.
Even een half uurtje rustig warm gereden, banden opgepompt en een plens verse benzine in de tank en daarna nog even wat gereden.
Tank was vol maar nu is de helft alweer weg, iets teveel lol met dat ding   :P
Toen even mijn was&poets tik tevreden gesteld door hem even te wassen.

Ook gelijk het eerste niets vermoedende slachtoffer van 2016 gemaakt, een impreza dacht een makkelijk hapje te hebben maar dat viel hem bijzonder tegen, eindstand 3-3, die ouwe franse bak hield hem mooi bij  :D
Verder wordt ie 31 maart eindelijk afgesteld/gemapped zodat ik weer een stuk potentie die nog in het blok zit er uit kan halen  /worship

Nog even een paar sfeer foto's onderweg gemaakt:

Anything worth doing is worth doing right

HaDries

Mooie auto, voor mij jeugd sentiment

Marcel

Roald

@Hadries
Dat is het voor mij ook, daarom heb ik dit prachtige exemplaar (welke Marcel nog jaren onderhouden heeft) inmiddels 8 jaar geleden gekocht.
Elke keer tovert de auto nog een glimlach op mijn gezicht als ik ermee aan het rijden ben, helemaal nu er een 2.0 turbo in zit.

larsdijkstra

Maarten-Jan Mulder

Haha mooi om z'n impreza te verrassen  8) kon die het waarderen? 

Roald

Hij keek redelijk chaggo, ik gok van niet  :P  ;)

Marcel

Heatzone

Heel gaaf Roald! Al een tijdje niet meer in jouw topic gekeken. Super om meteen zoveel updates achter elkaar te kunnen zien EN het eindproduct  8)

tom

Wauw!  /worship  ben meer voor fase 1 maar deze is echt wel...... af!

zondag in Kampen?

Roald

@Heatzone:

Dank voor je reactie altijd leuk om te lezen dat men er van genoten heeft!  :)

@Tom:

Thx!, en ja zondag aanwezig in kampen met R19 16v turbo  8)
Hij is bijna af, bestuurders stoel heeft reparatie nodig (de bekende slijt plekken) heb een donor stoel met stof klaar staan.

larsdijkstra

Citaat van: Roald op 31 maart, 2016, 11:50:55 AM
@Heatzone:

Dank voor je reactie altijd leuk om te lezen dat men er van genoten heeft!  :)

@Tom:

Thx!, en ja zondag aanwezig in kampen met R19 16v turbo  8)
Hij is bijna af, bestuurders stoel heeft reparatie nodig (de bekende slijt plekken) heb een donor stoel met stof klaar staan.

Nog niet klaar Roald?? :P

larsdijkstra

Citaat van: tom op 31 maart, 2016, 11:22:58 AM
Wauw!  /worship  ben meer voor fase 1 maar deze is echt wel...... af!

Dan moet je zondag ff bij mij komen  ;)

Chris

Supergaaf Roald! Koester de R19!!!  /worship

Roald

@Chris:

Koesteren doe ik hem zeker, tegenwoordig slaapt ie ook binnen, heb sinds vorig jaar een garagebox en in de winter komt hij ook niet meer buiten.

@Lars:

Errrr ja dat moet ik nog steeds doen, maar door alle drukte niet van gekomen.  :-[
Moet het nu wel eens doen erger me rot aan scheur in de bekleding, zeker omdat mijn interieur voor de rest nog zo goed als nieuw is.