Auto detailings (poetsen dus!)

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:04:03 PM

Roald

Martijn bedankt voor je antwoord maar helaas ben ik niet in het bezit van een rotary, alleen een dap 500  :(
Heb wel wat ervaring met lak polijsten met de dap 500 maar om dit nu zelf te gaan zie ik ineens toch niet echt zitten.
In ieder geval bedankt voor je antwoord, zal even vragen bij een goede detailer in Leusden wat het me daar kost en of dat tegen de kosten op kan van 2 nieuwe 19 16v koplamp units.

Anything worth doing is worth doing right

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Roald op 03 juni, 2011, 10:28:14 AM
Maarten-Jan,

Van een 16v zijn ze nog duurder dan een normale 19 koplamp units zijn anders, meen dat dat ze rond 275 p/s stuk zijn bij de Renault Stealer.....
Ik weet het, dubbel H7, de H4 units zijn ook al 200 p/st volgens mij. Dure business in elk geval  :'(

turboprop

Nu heb ik voor onze megane een lakstift proberen te bestellen bij de dealer maar die zijn niet leverbaar, ergens vreemd voor zo'n jonge auto.

Maar nu meen ik te weten dat op dit forum gestaan heeft dat je elders lakstiften/spuitbussen kunt bestellen maar ik kan dat even niet terug vinden, wie weet er wat meer ?

Martijn_B

www.wax-on.nl voor al je poetsspullen!

turboprop

Het schadebedrijf waar marcel regelmatig komt vanwege zijn werk heeft voor een lakstift gezorgt, binnenkort de lakstift even ophalen.

Maarten-Jan Mulder

Nou Martijn, we hebben er een goede was opgesmeerd, hij geeft nog steeds een mooie beading  8)

Alleen regelmatig gewassen, verder niets aan gedaan  :)

Martijn_B

Fantastisch! Dat is mooi om te zien MJ  :)

Maarten-Jan Mulder

Vind ik ook, ben er erg tevreden mee  :)

Martijn_B

Mooi! Ik heb nog meer potjes staan hoor.. ;)

Maarten-Jan Mulder

Vast wel, een vitrine in de woonkamer vol met potjes of valt dat mee  ;)

Roald

Welke Wax heb je gebruikt maarten-jan ?
Beading valt me beetje tegen, of ik ben verwend geraakt met de beading van de collinite 476s paste wax  :-[

Beading van de colli:

Maarten-Jan Mulder

Dat weet Martijn, de was zit er al bijna een half jaar op!

Roald

@Maarten-Jan,

Dan zou ik bijna gokken dat het collinite wax is, dat is 1 van de weinige wax soorten die zo lang blijft zitten  :)

Martijn_B

Roald-> De 476S getopt met een laagje DDJ Purple Haze Pro  ;)  ;)  ;)

Denk dat de beading van MJ bij lange na niet slecht is na 6 mnd!

Maarten-Jan Mulder

Voor de winter dan toch maar zo'n potje bestellen, voor de winter moet die wel even weer behandeld worden en dan mag het wel lang blijven zitten  ;)