Auto detailings (poetsen dus!)

Gestart door Maarten-Jan Mulder, 23 september, 2010, 16:04:03 PM

Redacteur AM

Marcel

Maarten-Jan Mulder

Die kende ik nog niet, leuk filmpje.

Maarten-Jan Mulder

Nieuwe auto, nieuwe poets ronde  ;)

Begint met lekker kleien

Na het kleien was wel duidelijk dat de garage een spuit was met lekker veel vullers gebruikt heeft  ::)
Geen verrassing natuurlijk, maar een mooi slagveld aan wasstraat krassen... gelukkig hebben we daar wat voor.

Met als eind resultaat:

De lak zelf verkeerde eigenlijk nog in zeer goede staat, het was vooral vies en oppervlakkige krassen van de wasstraat. Het eind resultaat leek me wel aardig goed  8)

RikRace

Dat ziet er weer top uit!! Was vast even zweten, maar het resultaat, daar kun je dan weer echt even van genieten!!  /worship
<>RenaultSport<>

teupie

larsdijkstra

Mooi MJ! Zo'n Clio is ook een potentieeltje voor Sas, Initiale, zwart, dikke wielen. Of een Laguna ll...  ;)

Maarten-Jan Mulder

@Lars, z'n clio 3 initiale rijdt ook echt enorm volwassen, een wereld van verschil met een clio 2  :)

Was zeker even zweten, dus ja dan doe je er gelijk nog maar 1 achteraan in hetzelfde weekend  :P ;)

Behoorlijk pittig karretje z'n Twingo GT trouwens, gaat er echt serieus vandoor.

Marcel

Als je deze chip'd zet je een Twingo RS voor schut   :)

Maarten-Jan Mulder

Je maakt het een Twingo R.S. dan wel zeker weten erg lastig!

Marcel

Wat gebruiken "we" tegenwoordig om de lichtmetalen velgen schoon te maken  ?

Maarten-Jan Mulder

Ik gebruik voor de reguliere schoonmaak zwarte Dasty van de Wibra, werkt perfect en je bent aanzienlijk goedkoper uit als de gemiddelde velgen reiniger. Voor het betere schoonmaak werk als je het over verwaarloosde velgen hebt dan kom je uit op Monello Non-Ferro of Gyeon Q2M Iron Wheelcleaner of een vergelijkbaar product wat naar rotte aardappelen ruikt maar uiterst effectief is. Die zijn dan weer niet aan te raden voor wekelijks gebruik.

Patrick RS

Turtle Redline werkt top. Gebruik het al lang op verschillende soort velgen. Werkt goed en heb nooit gekke dingen aan mijn velgen gezien.