Clio II RS 182

Gestart door Marcel, 11 februari, 2016, 20:38:58 PM

Sjaakie

Onder de stoel zitten 4 rubberen voetjes. Door de stoel te demonteren kunnen deze voetjes verwijderd worden zoals te zien in onderstaande illustratie.

Bij lokale bouwmarkt kan je rubberen ringen aanschaffen. Daarmee kan je de hoogte en dus de helling aangepassen.

Marcel

Hoe dik / hoog zijn die originele voetjes  ?

Sjaakie

Gok tussen de 15 en 20mm.

Marcel

Binnenkort de stoel eens helemaal demonteren.

Maarten-Jan Mulder

Toyo is wel drama in de regen ja dat klopt! Eibach is top spul, mooi dat het lekker rijdt  8) genieten dus  ;D

Marcel

Vrijwel zeker gaan we ook op vakantie met de Clio naar Schotland dit jaar  (roll) :)

zoefrs

Schotland, uitstekende keuze  (roll) (roll)

Marcel

Daar hebben wij het al eens eerder over gehad  :)
Glencoe wordt onze bestemming.

Adrian

De north coast 500 route?

Marcel

Je brengt me nu wel op een idee  :) , maar nu hebben we het anders gepland.

zoefrs

mooie omgeving.

zit je in een huisje of ....

niet vergeten naar applecros te gaan, en dan over de "oude" pas, mega machtig mooie "weg".

groeten,

martin

Marcel

1e week in Glencoe en de 2e week in Aviemore ,  beide in een huisje / vakantie park.

zoefrs

Aviemore, 1 van onze 1e bestemmingen in Schotland.

Leuk plaatsje, en de Cairngorn Mountains met treintje hartstikke leuk.

Heel veel plezier alvast.

Groeten,

Martin

Marcel

Vandaag de uitlaten recht gehangen / gemonteerd / steunen warm stoken, bak olie ververst,  schakelt nu wat soepeler, remvloeistof ververst,  was niet te achterhalen wanneer dit voor het laatst was gebeurt en een nieuwe deur vanger gemonteerd in de linker voor deur dus geen "tak tak"  meer bij het openen en sluiten van de deur.

teupie

Dat "knak knak" is toch ook typisch een Frans iets, niet alleen Renault, ook PSA producten hoor ik nog wel eens knakken.
Ik vind het altijd zo nostalgisch Frans klinken.. ;)