Aankoop Clio II

Gestart door Kosta, 21 april, 2016, 22:27:44 PM

Kosta

Citaat van: Marcel op 22 april, 2016, 21:45:47 PM
Dat is heel wat anders  :o
Zeker ,alhoewel deze Xantia een zeer behoorlijke wegligging heeft vanwege het Activasysteem . Echter met 1400 kilo en ca. 150 pk niet de allervlotste .
Alfa,Alfa en nog eens Alfa en nu......Renault :)

Maarten-Jan Mulder

Citaat van: Dimitri RS op 22 april, 2016, 15:54:31 PM
en ph1 heeft gaskabel en ph2 is electronisch gaspedaal
* correctie is welkom indeze *
geen correctie nodig  ;)

Xantia's rijden wel echt heel lekker, ook een keer mee door duitsland gecruised, was aangenaam vertoeven, goede stoelen ook.
Alfa 33 ook leuke auto's, typische jaren 80 styling  8) 93 is geen boxer meer zeker?

Chris

Nog even over die zwarte, die is afgelopen week € 500,- afgeprijsd, dus die heb je alvast in de pocket.  Kijk even door die velgen en uitlaat heen. Hou ons op de hoogte!

henri5gt

Citaat van: Chris op 23 april, 2016, 11:12:21 AM
Kijk even door die velgen en uitlaat heen.
dan zie je de remmen...
door een uitlaat heen kijken lijkt me wat lastiger, tenzij ie versleten is natuurlijk..
(sorry, kon het niet laten..)

succes met je zoektocht/aankopen Kosta
YAAAY.. Rally kampioen 2015!!

Chris

Henri, ik doel op de niet originele sportpiep en velgen... :o

Kosta

Citaat van: Maarten-Jan Mulder op 23 april, 2016, 09:03:01 AM
Citaat van: Dimitri RS op 22 april, 2016, 15:54:31 PM
en ph1 heeft gaskabel en ph2 is electronisch gaspedaal
* correctie is welkom indeze *
geen correctie nodig  ;)

Xantia's rijden wel echt heel lekker, ook een keer mee door duitsland gecruised, was aangenaam vertoeven, goede stoelen ook.
Alfa 33 ook leuke auto's, typische jaren 80 styling  8) 93 is geen boxer meer zeker?
Ja, 33 is altijd boxer :) 1.7 16 v / 135 pk

Kosta

Ik ben er vandaag bij twee wezen kijken en ik heb een optie op deze genomen . Is een net exemplaar , geen deukje te zien.lak zeer mooi. Van binnen heel netjes . Rijd als een trein . Een pak rekeningen erbij met o.a. distributieriem , schijven , uitlaat , aandrijfas enz. En.....een exemplaar met standaard luchtfilterhuis en standaard uitlaat  ;) Ik vind de velgen wel mooi,Speedlines. Banden zijn Dunlop fast response met ca. 5 mm rondom. Voelden in ieder geval goed aan. Maandag gaat ie de werkplaats in om te kijken of hij zonder al teveel gedoe door de APK komt .
http://www.autotrader.nl/auto/renault-clio/2000/gorinchem/7deuw/renault-clio-rs-20-16v-172-nette-auto-speedline/

Mijn 33 :

Marcel

Ik zie wel clio's maar waarschijnlijk niet die jij bedoelt.

Kosta

Marcel

Lijkt inderdaad een net exemplaar.

antoine

Zitten die speedline stickers verkeerd geplakt? De tekst moet van binnen naar buiten lopen. Als ik het zo bekijk is die een halve slag gedraaid.

Op de foto's is het een nette auto. Heeft Anthony je de auto verkocht?

Kosta

De velgen zijn pas opnieuw gepoedercoat . Blijkbaar heeft iemand de sticker er verkeerd opgezet .

Maarten-Jan Mulder

Nette 33! Foto's van de advertentie zijn inmiddels niet meer beschikbaar maar het klinkt goed  ;)

martll

De ex-eigenaar van die Clio met Speedlines ken ik wel. Is er erg zuinig mee omgegaan. Auto was eigenlijk van zijn vriendin maar hij gebruikte hem vaak zelf voor woon-werk verkeer en daar is het een zeer betrouwbare auto gebleken.

Kosta

Citaat van: martll op 25 april, 2016, 10:07:12 AM
De ex-eigenaar van die Clio met Speedlines ken ik wel. Is er erg zuinig mee omgegaan. Auto was eigenlijk van zijn vriendin maar hij gebruikte hem vaak zelf voor woon-werk verkeer en daar is het een zeer betrouwbare auto gebleken.
Dit verhaal klopt precies zoals de verkoper het vertelde . Grappig .