Informatie megane rs phase 1 5 deurs

Gestart door dennis rs, 26 juni, 2018, 08:32:55 AM

dennis rs

goededag ik ben  an plan om naar deze megane rs phase 1 5 deurs te gaan kijken. met het kenteken 06-rk-dg. iemand die de auto heeft gehad of er mee bekend is?

ik heb er de advertentie bij gezet

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m1296983393-renault-megane-2-0-16v-turbo-rs-leder-airco-nap-224-pk.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Maarten-Jan Mulder

Volgens mij geen hele bekende, hij staat wel in het register maar dat is zo ongeveer alles wat er over te vinden is. Wel een mooie kleur!

dennis rs

dank je wel. ik was weesten kijken naar de auto. maar het interieur was wel wat versleten. zoals de handvaten aan de binnenkant van de deur. en het middenconsole zaten ook aardig wat krassen op. het leer van de stoelen zag er ook niet super uit. maar de buitenkant daar tegen zag er weer wel goed uit. enigste min puntje was dat er een dier in de  deur zat maar  die konden ze zonder spuiten deruit halen.
ook vond ik het raat dat er 17 inch velgen onder zaten. want dit horen origineel 18inch te zijn. maar onderhandelen kon altijd nog zei ie.

vraag aan jullie. iemand een adresje waar je het leer kan laten opfrissen of kan  laten maken?

Maarten-Jan Mulder

Handvaten zie je inderdaad wel vaker bij de Megane II net als de middenconsole die erg krasgevoelig is. Wat je vaak ziet is dat men deze laat wrappen in b.v. carbon, ziet het er weer mooi uit en daarmee blijft het ook mooi. Die deuk zal er inderdaad uit moeten voor die prijs en er hoort absoluut 18 inch onder dus dat is wel onderhandel materiaal ja  :)

Welke omgeving zoek je een adresje?

dennis rs

de hoek van brabant zo ong. het mag ook wel een stukje rijden zijn hoor.